اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
نرخ پرش یا بانس ریت چیست؟ + روش های بهبود (رایگان)
مسیر آموزشی

نرخ پرش یا بانس ریت چیست؟ + روش های بهبود (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرخ پرش یا بانس ریت به درصدی از بازدیدکنندگانی گفته می‌شود که پس از ورود به یک صفحه وب، بدون انجام هیچ تعاملی، مانند کلیک روی لینک‌های دیگر، پر کردن فرم یا اسکرول کردن صفحه، سایت را ترک می‌کنند. به عبارت ساده‌تر، بانس ریت نشان می‌دهد که چه تعداد از بازدیدکنندگان شما پس از ورود به سایت، بلافاصله آن را ترک می‌کنند. دلایل اصلی بالا بودن نرخ پرش شامل محتوای نامربوط یا بی‌کیفیت، طراحی ضعیف سایت، تبلیغات مزاحم و استفاده از کلیدواژه‌های نامناسب است. محتوایی که به‌درستی به سوالات کاربران پاسخ ندهد یا اطلاعات کافی ارائه نکند، موجب افزایش نرخ پرش می‌شود. همچنین، طراحی پیچیده و بارگذاری کند صفحات می‌تواند کاربران را ناراضی کرده و به ترک سایت منجر شود. تبلیغات بیش‌ از حد و پاپ‌آپ‌های مزاحم نیز از عوامل افزایش نرخ پرش هستند. علاوه بر این، استفاده از کلیدواژه‌های نامرتبط یا با حجم جست‌وجوی کم، کاربران نادرست را به سایت هدایت کرده و نرخ پرش را بالا می‌برد.
دوره نرخ پرش یا بانس ریت چیست؟ + روش های بهبود (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره نرخ پرش یا بانس ریت چیست؟ + روش های بهبود (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی