اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ضمیر فارسی هفتم – انواع ضمیر + مثال های مختلف (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ضمیر فارسی هفتم – انواع ضمیر + مثال های مختلف (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ساره شفیعی0
  • زمان:14 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

به منظور جلوگیری از تکرار اسم در جملات، از کلمات یا حروفی استفاده می‌شود که به آن ضمیر می‌گویند. ضمایر در فارسی هفتم، بر مبنای اتصال آن‌ها به یک کلمه یا یک اسم، به دو دسته ضمیر متصل (پیوسته) و منفصل (گسسته) تقسیم‌بندی می‌شوند. چنانچه ضمیر به یک کلمه یا اسم بچسبد و به صورت مستقل و جدا نباشد، به آن ضمیر پیوسته (متصل) می‌گویند. در صورتی که ضمیر جدا از اسم و کلمه باشد و به آن نچسبد، ضمیر گسسته (منفصل) نام دارد. در این آموزش می‌خواهیم با هم با ضمیر فارسی هفتم آشنا شویم. بنابراین به معرفی ضمیر و مفهوم آن می‌پردازیم. انواع ضمایر در فارسی هفتم را بر اساس اتصال آن‌ها به کلمه یا اسم معرفی می‌کنیم. در نهایت، با ذکر مثال‌های کاربردی نحوه تشخیص انواع ضمایر در فارسی هفتم، از جمله ضمایر متصل (پیوسته) و ضمایر منفصل (گسسته) را توضیح می‌دهیم.
دوره آموزش ضمیر فارسی هفتم – انواع ضمیر + مثال های مختلف (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ساره شفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ضمیر فارسی هفتم – انواع ضمیر + مثال های مختلف (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی