اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آمادگی آزمون طراحی معماری نظام‌ مهندسی – بخش تئوری
مسیر آموزشی

آموزش آمادگی آزمون طراحی معماری نظام‌ مهندسی – بخش تئوری

898,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 898,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مونا شامخی0
  • زمان:3 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در آموزش پیش رو در ابتدا با مبانی و تعاریف اولیه آشنا خواهیم شد سپس به یادگیری الزامات طراحی می‌پردازیم و ضوابط و مقررات آزمون طراحی نظام مهندسی را فرا می‌گیریم. لازم به ذکر است که این مباحث عمدتا در دانشگاه‌ها تدریس نمی‌گردند و همچنین ضوابط حاکم بر بازار ساخت‌وساز بعضا با ضوابط مورد نظر در آزمون متفاوت می‌باشند. در ادامه با ارائه نمونه‌ها و مثال‌های مربوط به آزمون‌های گذشته سعی در تثبیت مطالب در ذهن متقاضیان خواهیم داشت. قبولی در آزمون‌های نظام مهندسی می‌تواند موقعیت‌های شغلی مناسبی را برای مهندس فراهم نماید. متقاضی پس از قبولی و دریافت پروانه نظام مهندسی خود می‌تواند مطابق سهمیه کاری معین شده از سوی نظام مهندسی به فعالیت بپردازد، یا جهت ثبت شرکت و رتبه‌بندی اقدام نماید و یا پروانه خود را به صورت سالانه و با رعایت مسائل حقوقی لازم، به شرکت‌های فعال به صورت موقت واگذار نماید.
دوره آموزش آمادگی آزمون طراحی معماری نظام‌ مهندسی – بخش تئوری دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مونا شامخی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 898,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آمادگی آزمون طراحی معماری نظام‌ مهندسی – بخش تئوری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی