اطلاعات دوره
کرونا ویروس جدید (COVID-19)
مسیر آموزشی

کرونا ویروس جدید (COVID-19)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 واژه‌ی «کرونا ویروس» از کلمه لاتین «corona» به معنی تاج یا هاله گرفته شده‌است. این واژه به مشخصه‌ی ظاهری ویریون‌ها (شکل عفونی ویروس) که در زیر میکروسکوپ الکترونی دیده می‌شود، اشاره دارد. تاکنون شش نمونه از ویروس کرونا کشف شده‌است و با این مورد آخر، تعداد آن به هفت تا رسیده‌است. ویروس‌های کرونا یک خانواده‌ی بزرگ ویروسی هستند. بعضی از ویروس‌های کرونا باعث بیمار شدن انسان می‌شوند و سایر آن‌ها حیواناتی مثل خفاش‌ها، شترها، و گربه‌های زباد را بیمار می‌کنند. ویروس‌های کرونا در انسان معمولاً بیماری ملایمی ایجاد می‌کنند، مثل یک سرما خوردگی ساده. به ندرت ویروس‌های کرونای حیوانی تکامل پیدا می‌کنند و بیماری‌های شدیدی را در انسان ایجاد کنند، مثل Severe Acute Respiratory Syndrome (SARS) (سندروم تنفسی شدید) که در سال 2002 ظاهر شد و Middle East Respiratory Syndrome (MERS) (سندروم تنفسی خاور میانه) که در سال 2012 ظاهر شد. ویروس COVID-19 چیست؟ COVID-19 یک گونه جدید ویروس کرونا است که قبلاً در انسان شناخته نشده‌بود. این ویروس برای اولین بار در ووهان چین شناخته‌شد. از آن پس به سرعت و به شکل وسیعی در چین پخش شده و مواردی از آن در چندین کشور دیگر نیز دیده شده‌است. این ویروس ارتباط نزدیکی با ویروس کرونای خفاش دارد. هنوز چیزهای زیادی هست که باید در باره نحوه شیوع COVID-19، شدت آن و ویژگی‌های دیگر ویروس فرا گرفته شود؛ به همین منظور پژوهش‌های اپیدمیولوژیک و بالینی در جریانند. ویروس چگونه پخش می‌شود؟ ویروس‌های کرونای انسان از طریق قطره‌های آلوده که با سرفه یا عطسه پخش می‌شوند، یا تماس با دست‌ها، سطوح یا اشیاء آلوده از کسی که ویروس کرونا دارد به دیگرانی که با او تماس نزدیک دارند منتقل می‌شوند. فاصله زمانی بین وقتی که یک نفر در معرض ویروس قرار می‌گیرد تا وقتی که عوارض برای اولین بار ظاهر می‌شوند معمولاً 5 تا 6 روز است، اگر چه می‌تواند از 2 تا 14 روز نیز باشد. به این دلیل، از کسانی که احتمالاً با یک مورد تایید شده تماس داشته‌اند خواسته می‌شود که خودشان را برای 14 روز قرنطینه کنند.   این درس شامل مجموعه‌ای از فیلم‌های آموزشی است که در رابطه با ویروس کرونا جمع‌آوری شده‌است. امیدواریم که این مجموعه بتواند شما را نسبت به این بیماری آگاه‌تر کند.   منبع فصل‌های 3 تا 6:  corona.ir 
دوره کرونا ویروس جدید (COVID-19) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از سخنران‌ها مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کرونا ویروس جدید (COVID-19) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محسن

بسیارعالی

الناز

این دوره خیلی عالی بود.ممنونم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی