اطلاعات دوره
مدیریت روابط عاطفی
مسیر آموزشی

مدیریت روابط عاطفی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ضرورت دوره مدیریت روابط عاطفی: معنای زندگی ما بستگی به نحوه ارتباطمان با فردی دارد که او را به‌عنوان پایگاه عاطفی خویش می‌شناسیم. فرقی ندارد قصدمان دوستی باشد یا ازدواج؛ چون چگونگی مدیریت این ارتباط عاطفی، موفقیت یا شکست آن را مشخص خواهد کرد! زمانی‌که حس کنیم در ارتباطمان امنیت وجود دارد می‌توانیم به یکدیگر اعتماد کنیم و هنگامی‌که اعتماد به طرفمان داشته باشیم با او صمیمی می شویم!می بینید درست مثل یک جاده‌ی یک طرفه است! تا زمانی‌که یک رابطه امن ایجاد نکنیم نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم طرفمان احساس صمیمیت کند. بنابراین چیزی که به آن نیاز داریم یک فرد صمیمی نیست! بلکه مدیریت با کفایت یک ارتباط عاطفی برای رسیدن به صمیمیت است. برای عبور از زندگی یکنواخت امروز، که همه را اسیر خود کرده‌است، نیازمند متفاوت دیدن و متفاوت تجربه‌کردن هستیم. زیرا که اگر محیط دائماً سخت‌تر و پیچیده‌تر نشود، ساده‌تر نخواهد شد. از طرفی هر تغییر در ما مستلزم آموزش است. آموزشی که نه‌تنها شناخت ما را از دنیا تغییر دهد بلکه تجربه خوشایندی از یادگیری در ما ایجاد کند. تجربه‌ای که به ما بیاموزد چه هستیم و چه ترس‌ها و محدودیت‌هایی داریم. حقیقتاً برای زندگی بهتر در محیط پر‌آشوب این زمانه، نقطه شروع شناخت بهتر خودمان است. به‌راستی شما که هستید؟ انسانی متفاوت با دیدگاه‌های عجیب‌وغریب، دوستی با احساساتی نامعلوم یا نابغه‌ای با روابط عمومی ضعیف! هر که هستید باور داریم که خود را آن‌گونه که باید نشناخته‌اید، زیرا این شناخت به آموزش نیاز دارد، آموزشی که به‌ندرت کسی آن را دریافت کرده‌است. اطراف ما را انسان‌های متفاوتی از دوستان و آشنایان بعضاً غیرقابل تحمل تا غریبه‌هایی کاملاً پیچیده فراگرفته‌است. اگر نگوییم حال و هوای روانی ما تماماً به این آدم‌ها بستگی دارد قطعاً سهم زیادی در خلق‌وخوی ما دارند. حال باید آن‌ها را متفاوت دید و درک کرد تا بتوان اعصاب و روان خود را در مقابل رفتارها و گفتارهای آن‌ها حفاظت نمود. این حفاظت هم نیاز به آموزش دارد. هدف دوره مدیریت روابط عاطفی: هدف آماده‌سازی ذهنی افراد برای روبرو شدن با مفاهیم تازه‌ای درباره دیدن شخصیت واقعی خود و دیگران آن‌گونه که هست و عبور از باورهای محدودکننده ذهنی درباره خود است. با ارائه محتوایی چالش‌برانگیز و علمی سعی داریم با استفاده از هوشیاری مخاطبینِ فضای خردمندی و حضور مخاطبین منجر به حرکت و رشد شویم. هدف آموزش رایگان مدیریت روابط عاطفی ، تمرکز بر ارتباطات فردی است، زیرا هیچ راهی بهتر از حضور در یک رابطه ما را به خودمان نمی‌شناساند. نحوه ارتباط ما با دیگران برای رسیدن به چه نتیجه و هدفی است؟ آیا این هدف و نتیجه از ابتدا برای خودمان و طرف مقابلمان روشن و آشکار است؟ یا به دنبال هدفی هستیم که آن را مطرح نمی‌کنیم و یا پنهان می‌کنیم، این پنهان‌کاری آگاهانه است یا کاملاً به آن ناهشیار هستیم؟ پیش‌آگاهی دوره: محتوای این دوره‌ها و آموزش‌ها با رویکرد خاصی از روان‌شناسی ارائه شده‌است. این رویکردها نگاه تحلیلی به انسان و ساختار روانی دارند و برخلاف رویکردهای عمومی‌تر راه‌حل محور نیستند و تمرکز آن‌ها بر شناخت ذات واقعی روان است لذا به‌جای دادن ماهی، در این دوره سعی می‌کنیم ماهی‌گیری بیاموزیم. پیش‌نیاز دوره: شناخت خود پیش‌نیازی ندارد و قابل‌استفاده برای همه کسانی است که جسارت ارتباط با خود واقعی را دارند...
دوره مدیریت روابط عاطفی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 57 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سید هادی میراسدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مدیریت روابط عاطفی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

سلام و عرض ادب بسیار دوره عالی بود و واقعا ارزشمند بود این دوره من ک لذت بردم از مثال های بینظیری ک استاد میزد و سوالاتی ک شاگرد ها داخل کلاس میپرسن باعث میشه که خیلی از سوالهاتون برطرف بشه.در کل عالی و نیاز این دوره برای همه توصیه میشود.

کاربر مکتب‌خونه

بسیار سپاس از استاد میر اسدی بزرگوار که شیوا وزیبا مطالب را بیان میکنند . استاد باسواد پر انرژی که در جهت بالابردن اطلاعات افراد تلاش می کنند.سلامت وپیروز باشند .آمین.

کاربر مکتب‌خونه

ممنون از اینکه این دوره ی پر بار و عالی رو در اختیارمون قرار دادید. هنوز دوره رو تموم نکرده ام ولی هر درسش برام یه دنیای جدید هست. ای کاش که زودتر اینها رو میدونستم. و بسیار ممنون از استاد با توضیحات عالیشون.

کاربر مکتب‌خونه

مرسی از اقای دکتر میراسدی که این اگاهی ها رو عمومی میکنن. لطفا امکانی فراهم کنید که ما بتونیم کارگاهاشون رو به صورت انلاین شرکت کنیم ممنون

سمیرا

سلام ضمن عرض تشکر از دوره مدیریت روابط عاطفی عالی که بصورت رایگان در مکتب خانه قابل دسترسی می باشد، از مدرس دوره نیز بسیار سپاسگزارم، دوره بسیار پر محتوایی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی