اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساختارهای جبری، گراف ها و ماتریس ها
مسیر آموزشی

آموزش ساختارهای جبری، گراف ها و ماتریس ها

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:معصومه گنجعلی0
  • زمان:4 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در سال‌های اخیر، پیوند بین نظریه گراف و برخی شاخه‌های رشته ریاضی باعث ایجاد گرایش‌های جدیدی در مقطع كارشناسی ارشد و دكتری رشته ریاضی شده است. تركیب مفهوم گراف و ساختارهای جبری مانند: نیم‌گروه‌ها، گروه‌ها و حلقه‌ها باعث طرح مسائل جدیدی شده است كه حل این مسائل، می‌تواند منجر به خلق نتایجی ارزشمند در نظریه‌های جبری و یا نتایجی جدید در نظریه گراف شود. مطالعه خواص یک گراف به وسیله ماتریس‌هایی كه به آن نسبت داده می‌شود، می‌تواند مثلثی مفید بین سه مفهوم ساختارهای جبری، ماتریس‌ها و گراف‌ها برقرار كند. بنابراین، مطالعه این ماتریس‌ها، علاوه بر حل مسائل ریاضی، می‌تواند نقشی كاربردی در حل مسائل مربوط به نظریه گراف و یا مسائل مربوط به ساختارهای جبری با استفاده از ابزار ماتریس‌ها داشته باشد.
دوره آموزش ساختارهای جبری، گراف ها و ماتریس ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط معصومه گنجعلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساختارهای جبری، گراف ها و ماتریس ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی