اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
برنامه نویسی چیست؟ – زبان های برنامه نویسی و مسیرهای کاری (رایگان)
مسیر آموزشی

برنامه نویسی چیست؟ – زبان های برنامه نویسی و مسیرهای کاری (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دنیای امروز که به طور فزاینده‌ای به فناوری وابسته است، یادگیری برنامه‌نویسی در همه حوزه‌ها به یک مهارت ضروری تبدیل شده است. برنامه‌نویسی، نه تنها شغل‌های پردرآمد و پرمتقاضی را در حوزه‌های مختلف پیش روی متخصصین قرار می‌دهد، بلکه می‌آموزد که چگونه به طور منطقی فکر کنید، مشکلات را به مراحل کوچک‌تر تقسیم کنید و راه‌حل‌های خلاقانه برای آنها بیابید. این مهارت‌ها نه تنها در برنامه‌نویسی، بلکه در تمام جنبه‌های زندگی مفید خواهند بود. البته غافل نشویم که این تقاضای گسترده برنامه‌نویسی در بازار کار، به دلیل کاربردهای متعدد این مهارت در اکثر زمینه‌های شغلی است. در این آموزش، سعی می‌کنیم که در سریع‌ترین زمان ممکن و با بیانی ساده به کلیات و جزئیات امور مرتبط با یک برنامه‌نویس در دنیای برنامه‌نویسی آشنا شویم تا شاید چراغ راهی برای افراد علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه کاری باشد.
دوره برنامه نویسی چیست؟ – زبان های برنامه نویسی و مسیرهای کاری (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سپاس ستایش پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره برنامه نویسی چیست؟ – زبان های برنامه نویسی و مسیرهای کاری (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی