اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدمات فیزیک ذرات بنیادی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مقدمات فیزیک ذرات بنیادی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فیزیک ذرات بنیادی یکی از مهم ترین و بزرگ ترین شاخه های فیزیک است که به بررسی رفتار و مشخصات کوچک ترین ذرات عالم و همچنین، برهم کنش های بین آن ها از طریق نیروهای میدانی مربوطه می پردازد. ضرورت مطالعه و آزمایش در زمینه فیزیک ذرات بنیادی، شناخت جهان و مواد تشکیل دهنده آن در ریزترین ساختارها و بالاترین انرژی ها است، همچنین شبیه سازی آغاز جهان و جهان اولیه نیز در این انرژی ها و آزمایشگاه ها از اولویت بالایی برخوردار است. در این فرادرس به صورت تئوری به شناخت ذرات بنیادی، تاریخچه کشف آن ها و قوانین حاکم بر آن ها می پردازیم.
دوره آموزش مقدمات فیزیک ذرات بنیادی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مینا سعیدحسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمات فیزیک ذرات بنیادی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی