اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
خطرات هوش مصنوعی چیست – به زبان ساده (رایگان)
مسیر آموزشی

خطرات هوش مصنوعی چیست – به زبان ساده (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هوش مصنوعی به یک قسمت اساسی از جهان مدرن ما تبدیل شده و در بسیاری از صنایع و جنبه‌های زندگی ما، انقلابی برپا کرده است. این مفهوم به توسعه سیستم‌های کامپیوتری اشاره دارد که وظایفی را انجام می‌دهند و انسان‌ها باید بر روی این رفتارها، نظارت و کنترل داشته باشند. سیستم‌های هوش مصنوعی به صورت گسترده‌ای پیشرفت کرده‌اند و قادر به انجام وظایف با دقت و کارایی هستند که در برخی زمینه‌ها قابل مقایسه با یا حتی بیشتر از قابلیت‌های انسانی است. همچنین، پیشرفت سریع آن نیز طبیعتا نگرانی‌ها و ترس‌هایی در مورد خطرات پتانسیلی و پیامدهای اخلاقی آن را به وجود آورده است و عدم توجه به این خطرات می‌تواند عواقب منفی جدی به دنبال داشته باشد. در این آموزش، با خطراتی که در نتیجه استفاده از انواع مختلف هوش مصنوعی ممکن است وجود داشته باشد، آشنا می‌شویم که از جمله این خطرات، می‌توان به از دست دادن مشاغل، تعصب‌های الگوریتمی، ورود به حریم خصوصی افراد، استفاده در سلاح‌های کشتار جمعی و موارد غیر اخلاقی اشاره کرد.
دوره خطرات هوش مصنوعی چیست – به زبان ساده (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره خطرات هوش مصنوعی چیست – به زبان ساده (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی