اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش متحرک کردن عکس با هوش مصنوعی + ۳ ابزار کاربردی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش متحرک کردن عکس با هوش مصنوعی + ۳ ابزار کاربردی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

متحرک‌سازی عکس‌ها با استفاده از هوش مصنوعی یکی از پیشرفت‌های جالب و چشمگیر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است. این فناوری به کاربران کمک می‌کند تا عکس‌های ثابت و بی‌جان را به صورت پویانمایی و زنده درآورند، که این خود کاربردهای گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف دارد. این فناوری نوین، با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیچیده و مدل‌های یادگیری عمیق، به عکس‌های بی‌جان روح می‌بخشد و آن‌ها را به تصاویر زنده و متحرک تبدیل می‌کند. با تحلیل دقیق جزئیات هر تصویر، هوش مصنوعی قادر است حرکات طبیعی و واقع‌گرایانه‌ای را به آن اضافه کند. از پلک زدن و حرکت لب‌ها گرفته تا تغییرات ظریف در بیان چهره، همگی می‌توانند توسط این فناوری به تصاویر اضافه شوند.
دوره آموزش متحرک کردن عکس با هوش مصنوعی + ۳ ابزار کاربردی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش متحرک کردن عکس با هوش مصنوعی + ۳ ابزار کاربردی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی