اطلاعات دوره
آموزش تسک ۱ رایتینگ آکادمیک آیلتس (IELTS Writing Task 1 - Academic)
مسیر آموزشی

آموزش تسک ۱ رایتینگ آکادمیک آیلتس (IELTS Writing Task 1 - Academic)

1,868,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 1,868,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر4.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محسن خاکی4
  • زمان:10 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آیا از مواجه شدن با نمودارها، نقشه‌ها، گراف‌ها و . . .  در  رایتینگ تسک 1 آکادمیک واهمه دارید؟  در فهم ایده‌ی اصلی متون مشکل دارید؟ و یا نمی‌دانید که چه اطلاعاتی از اهمیت بیشتری برخوردارند تا درمورد آن‌ها بنویسید؟ مطمئن نیستید که چگونه می توانید پاسخ خود را تنظیم کنید؟  احساس می‌کنید برای توصیف داده‌ها نمی‌توانید کلمات مناسبی انتخاب کنید؟  و یا از استفاده‌ی گرامر مقایسه‌ای و جملات پیچیده وحشت می‌کنید؟   تسک ۱ رایتینگ آکادمیک آیلتس  (IELTS Writing Task 1- Academic) در واقع تبدیل اطلاعات تصویری به اطلاعات نوشتاری است. تفسیر اطلاعاتی که فقط در یک یا دو خط به همراه نمودار داده شده است، می‌تواند دشوار باشد. در این دوره به آموزش مهارت‌ها و تکنیک‌هایی می‌پردازیم که هر زبان‌آموزی برای موفقیت در رایتینگ تسک 1 آکادمیک به آن نیاز دارد.    در این تسک از شما انتظار می‌رود: ۱- در مدت زمان ۲۰ دقیقه، یک گزارش بر اساس تصویر داده شده بنویسید. ۲- گزارش نوشته شده حداقل دارای ۱۵۰ کلمه باشد. ۳- سیر کلی تصویر داده شده (Overview) و بیان مهمترین تغییرات روندها، اعداد و ارقام با توصیف مقایسه‌ای آن‌ها به اختصار بیان شود و دربرگیرنده‌ی نقطه‌نظر شخصی نویسنده نباشد. ۴- گزارش خواسته شده باید به نحوی نوشته شود که خواننده (ممتحن) بتواند بدون نگاه کردن به تصویر داده شده، کاملا متوجه نکات اصلی تصویر شده و بتواند آن را در ذهن خود ترسیم کند. گزارش شما بر اساس ۴ مولفه مورد ارزیابی و نمره‌دهی قرار می‌گیرد: 1- Task Achievement (TA) 2- Cohesion and Coherence (C.C) 3- Lexical Resource (LR) 4- Grammar (GRA)   تجربیات متعدد و چندین ساله در این حوزه نشان می‌دهد که دغدغه و چالش اصلی متقاضیان عمدتا مربوط به تجزیه و تحلیل و مقایسه داده‌های تصویر است که در نهایت منجر به کسر نمره در مولفه‌ی TA می‌شود. همچنین ایجاد ارتباط و انسجام درونی بین اجزای گزارش (C.C) به شکلی که بتواند به روان بودن گزارش و درک بهتر آن توسط ممتحن کمک کند از دیگر مشکلات متقاضیان در این تسک به شمار می‌رود. بیشتر بدانید
دوره آموزش تسک ۱ رایتینگ آکادمیک آیلتس (IELTS Writing Task 1 - Academic) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محسن خاکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,868,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تسک ۱ رایتینگ آکادمیک آیلتس (IELTS Writing Task 1 - Academic) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد حسین

به نظرم دوره ی خوبیه و میتونه کمک کننده باشه مخصوصا برای اون دسته از داوطلبینی که از رایتینگ ترس دارند.

رضا

محتوای دوره بسیار خوب و کاربردیه. من این دوره رو کامل مشاهده کردم و به نظرم عالی بود

بهداد

یک ماه هست که این دوره رو خریداری کردم و چند فصل رو نگاه کردم، باید بگم واقعا دسته بندی خوبی انجام شده، استاد تدریس و بیان خوبی دارند، نکات کلیدی زیادی بیان شده، بعد از گذراندن چند کلاس آیلتس دیگر، این دوره را دیدم ولی با اینحال مطالب زیادی هست که در هر بخش به اطلاعات قبلی من همچنان اضافه میشه، خیلی متشکرم از مکتب خونه بابت این دوره و این استاد عالی.

مهسا

با سلام هنوز دوره را شروع نکردم. کاش میشد یک گزینه دیگر هم به این حق انتخاب ها برای خرید دوره اضافه میشد. الان دو حق انتخاب داده شده (1- اعطای گواهی و تصحیح تمارین و بحث در تالارها و 2- فقط امکان استفاده از کلاس ها) مثلا میشد امکان تصحیح رایتینگ ها یا دیگر تمارین محوله ایجاد میشد و گزینه سومی بود که شامل استفاده از فیلم کلاس ها و حق تصحیح تمارین میشد. برای من گرفتن گواهی یا پرسش و پاسخ در تالارها حائز اهمیت نیست اما اگر میشد تمارین رایتینگم تصحیح بشود و فیدبک بگیرم عالی بود.

زهرا

مثل همیشه دوره استاد خاکی عالی هست

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی