اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فعال سازی ورد + ۳ روش کاربردی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش فعال سازی ورد + ۳ روش کاربردی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مجموعه آفیس از محبوبیت زیادی در بین کاربرها برخوردار است و از بین نرم‌افزارهای این مجموعه، Word به خاطر کاربردهای زیادی که در زمینه آماده‌سازی اسناد متنی دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این نرم‌افزار نیز مانند هر نرم‌افزار دیگری که شما در نظر بگیرید، در حالت غیرفعال، کارآیی بهینه خود را نخواهد داشت و قابلیت‌های قابل توجهی از آن، قابل استفاده نخواهند بود. فعال‌سازی نرم‌افزار Word، فرایندی است که در مدت زمانی کوتاه و با روشی ساده قابل انجام است و می‌تواند به استفاده بهینه از این نرم‌افزار محبوب و پرکاربرد، کمک کند. در صورتی که این نرم‌افزار غیرفعال باشد، بخش قابل توجهی از قابلیت‌های مهم و مفید آن غیرفعال می‌شوند و کاربر نمی‌تواند از این قابلیت‌ها استفاده کند. با فعالسازی نرم‌افزار ورد، کاربر می‌تواند انواع مختلفی از اسناد متنی را به کمک این نرم‌افزار ایجاد کند و با استفاده از قابلیت‌های فراوانی که در ورد در نظر گرفته شده‌اند، ویژگی‌های جذاب و مفیدی را به فایل مورد نظر خود، اضافه کند. در این آموزش، ابتدا قبل از فعال‌سازی نرم‌افزار Word، ویژگی‌هایی که در این حالت قابل استفاده نیستند را بررسی می‌کنیم. سپس نحوه فعالسازی نرم‌افزار ورد را یاد می‌گیریم و در نهایت، مروری بر ویژگی‌های فعال شده در این نرم‌افزار خواهیم داشت.
دوره آموزش فعال سازی ورد + ۳ روش کاربردی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سجاد سلطانیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فعال سازی ورد + ۳ روش کاربردی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی