اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی و توسعه محصول به روش لین Lean UX
مسیر آموزشی

آموزش طراحی و توسعه محصول به روش لین Lean UX

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:لعیا محمدی4.8
  • زمان:2 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

طراحی و توسعه محصول به روش لین در دنیای امروز اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. این رویکرد، از تجربیات و بازخوردهای مشتریان بهره می‌برد و فرایند توسعه محصول را به سمت بهینه‌تر شدن هدایت می‌کند. با پیاده‌سازی این روش، تیم‌های توسعه محصول می‌توانند سریع‌تر به نیازهای مشتریان پاسخ دهند، ایده‌ها را با کمترین هدررفت منابع ارزیابی کرده و محصولات باکیفیت را به بازار عرضه کنند. این روش به تیم‌های کسب‌وکار کمک می‌کند تا در معرض رقابت فراگیر و پویا، از طریق فرایند مداوم بهبود، بازارها را متحول کنند و مشتریان را با خدمات و محصولاتی که به درستی با نیازهای آن‌ها هماهنگ شده‌اند، جذب کنند.
دوره آموزش طراحی و توسعه محصول به روش لین Lean UX دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط لعیا محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی و توسعه محصول به روش لین Lean UX را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی