اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نظریه حلقه های ناجابجایی در جبر
مسیر آموزشی

آموزش نظریه حلقه های ناجابجایی در جبر

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ونوس رحمانی0
  • زمان:5 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در بررسی هر دسته از اشیای جبری، شناخت ساختار آن ها از ضروریات است. جبر ناجابجایی و به طور خاص نظریه حلقه های ناجابجایی از این قاعده مستثنی نیست. این مبحث ساختار زیبا و صد البته دشواری دارد. مزید بر مطلب مذکور بر هیچ جبریستی پوشیده نیست که شناخت ساختمان یک حلقه ناجابجایی تا چه اندازه می تواند برای دست یافتن به روابط کلیدی میان اعضای حلقه مفید باشد. در این راستا ارائه روش مناسب مطالعه و کشف دقیق ساختارهای موجود میان عضوهای چنین حلقه هایی از اهم موضوعاتی است که ذهن پویای علاقه مندان به این رشته را به خود مشغول ساخته است.
دوره آموزش نظریه حلقه های ناجابجایی در جبر دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ونوس رحمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نظریه حلقه های ناجابجایی در جبر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی