اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مرور مبانی تئوری الگوریتم شبیه سازی تبرید و پیاده سازی آن (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مرور مبانی تئوری الگوریتم شبیه سازی تبرید و پیاده سازی آن (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

الگوریتم های تکاملی و فراابتکاری (متاهیوریستیک ها) از جمله ابزارهای بسیار قدرتمند هوش مصنوعی، برای حل مسائل بهینه سازی از طریق روش های هوشمند هستند و امروزه در شاخه های مختلفی از علوم و مهندسی، کاربردهای فراوانی را به خود اختصاص داده اند. این الگوریتم ها، که اغلب از فرایندهای طبیعی الهام گرفته شده اند، در واقع روش های جستجو هستند که در فضای همه پاسخ های ممکن برای یک مساله بهینه سازی جستجو می کنند و بهترین پاسخ (یا پاسخ ها) را پیشنهاد می دهند.
دوره آموزش مرور مبانی تئوری الگوریتم شبیه سازی تبرید و پیاده سازی آن (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مرور مبانی تئوری الگوریتم شبیه سازی تبرید و پیاده سازی آن (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی