اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مصاحبه برای اپلای و پذیرش دانشگاه – نکات مهم مهاجرت تحصیلی
مسیر آموزشی

آموزش مصاحبه برای اپلای و پذیرش دانشگاه – نکات مهم مهاجرت تحصیلی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:بهار امیری0
  • زمان:1 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مصاحبه با اساتید، یکی از مراحل اخذ پذیرش تحصیلی است که نقش مهمی در موفقیت دانشجویان ایفا می‌کند. در بعضی از مواقع اساتید بعد از دریافت ایمیل برای آشنایی بیشتر با دانشجویان، جلسه مصاحبه‌ای ترتیب می‌دهند و دانشجویان این فرصت را پیدا می‌کنند که خودشان را بیشتر و بهتر به اساتید بشناسانند. معمولا اساتید، فرصت‌های اندکی برای موقعیت‌های تحقیقاتی در اختیار دارند و از بین چندین جلسه مصاحبه که با دانشجویان مختلف ترتیب می‌دهند، تعداد بسیار محدود و در بعضی از موارد، یک یا دو دانشجوی برتر را برای این موقعیت‌های تحقیقاتی انتخاب می‌کنند و به آن دانشجویان توانمند فرصت اخذ پذیرش در دانشگاه را می‌دهند. بسیار اهمیت دارد که دانشجویان پیشاپیش با روند مصاحبه آشنا شوند و آمادگی لازم را کسب کنند. در این آموزش بعد از مقدمه، موارد مربوط به آمادگی قبل از جلسه مصاحبه را بیان می‌کنیم و انواع جلسات را توضیح می‌دهیم. سپس به جلسه مصاحبه و سوالات مطرح‌شده در آن می‌پردازیم. در پایان به نکات مهمی در این زمینه اشاره می‌کنیم.
دوره آموزش مصاحبه برای اپلای و پذیرش دانشگاه – نکات مهم مهاجرت تحصیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط بهار امیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مصاحبه برای اپلای و پذیرش دانشگاه – نکات مهم مهاجرت تحصیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی