اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش توالی یابی نسل جدید DNA و کاربردهای آن
مسیر آموزشی

آموزش توالی یابی نسل جدید DNA و کاربردهای آن

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش روش‌های جدید توالی‌یابی نسل بعدی، به بررسی روش‌های جدید توالی‌یابی ماده ژنتیکی می‌پردازد که در حال حاضر جای خود را در علوم پایه پزشکی باز کرده است و کاربردهای بسیار زیادی دارد. با توجه به اهمیت و کاربرد بسیار زیادی که این روش‌ها در ژنتیک و بیوتکنولوژی دارند و همچنین دقت و سرعت عمل بالای این روش‌ها نسبت به روش‌های قبلی، آشنایی با نحوه عملکرد این روش‌ها، دستگاه‌ها و روش‌های آنالیز داده‌های آن بسیار ضروری است. در این فرادرس، با نگاهی اجمالی به روش‌های جدید توالی‌یابی نسل بعدی DNA‎ یا Next‎ Generation‎ Sequencing‎ می‌پردازیم.
دوره آموزش توالی یابی نسل جدید DNA و کاربردهای آن دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سارا خاتمیان‌‌فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش توالی یابی نسل جدید DNA و کاربردهای آن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی