اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ماشین بردار پشتیبان و رگرسیون لجستیک + پیاده سازی در پایتون
مسیر آموزشی

آموزش ماشین بردار پشتیبان و رگرسیون لجستیک + پیاده سازی در پایتون

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امین هاشمی0
  • زمان:2 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

SVM و رگرسیون لجستیک دو الگوریتم محبوب در یادگیری ماشین برای طبقه‌بندی هستند. SVM، الگوریتم طبقه‌بندی نظارتی است که برای یافتن یک هایپرپلن جداکننده بین دو کلاس در فضای ویژگی آموزش داده می‌شود. این هایپرپلن، به گونه‌ای انتخاب می‌شود که حداکثر حاشیه را بین دو کلاس داشته باشد، حاشیه، فاصله بین هایپرپلن و نزدیک‌ترین نقاط داده از هر کلاس است.  رگرسیون لجستیک نیز، الگوریتم طبقه‌بندی احتمالی است که از تابع لجستیک برای تخمین احتمال تعلق یک نقطه داده به هر یک از کلاس‌ها استفاده می‌کند.
دوره آموزش ماشین بردار پشتیبان و رگرسیون لجستیک + پیاده سازی در پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امین هاشمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ماشین بردار پشتیبان و رگرسیون لجستیک + پیاده سازی در پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی