اطلاعات دوره
آموزش رایگان پایگاه داده پیشرفته (Big Data)
مسیر آموزشی

آموزش رایگان پایگاه داده پیشرفته (Big Data)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش درس پایگاه داده پیشرفته (Big Data)، تمرکز اصلی بر روی معماری سیستم‌های داده‌ای و نحوه یکپارچه‌سازی آن‌ها در نرم‌افزارهای دارای حجم و پیچیدگی داده بالا، که اصطلاحاً کلان‌داده یا Big Data نامیده می‌شود، می باشد. کلان‌داده یا Big Data داده‌های انبوه هستند، که با سرعت و تنوع زیادی تولید می‌شوند. پردازش آن‌ها علاوه بر آن‌که نیازمند روش‌های جدید است، از پیچیدگی زیادی نیز برخوردار است. پیاده‌سازی نرم افزارهایی که این حجم و پیچیدگی داده‌ها از چالش‌های اصلی آن‌ها است، به شدت در حال افزایش است. برای طراحی و پیاده‌سازی این نرم‌افزارها به تکنولوژی‌هایی نیاز است که امروزه بیش از همه NoSQL مورد توجه قرار گرفته‌است، هر چند تکنولوژی‌های دیگری نظیر صف‌های پیام، Cache ها، ایندکس‌های جستجو، چارچوب‌های پردازش دسته‌ای و پردازش جریان نیز وجود دارند که در راستای طراحی این نرم افزارها از اهمیت زیادی برخوردار هستند و بسیاری نرم‌افزارها از ترکیبی از آن‌ها استفاده می‌کنند. معرفی این تکنولوژی‌ها یکی از اهداف این دوره است. علاوه بر این، در کنار این تکنولوژی‌ها که هر روزه در حال تغییر هستند اصولی ماندگار وجود دارد که همواره برقرار هستند. در این دوره آموزشی بخشی از مطالب مرتبط با بررسی این اصول، الگوریتم‌های کلیدی آن و نحوه تفکر در خصوص طراحی این سیستم‌ها از نظر ویژگی‌هایی همچون مقیاس‌پذیری و دسترس‌پذیری مورد بررسی قرار گرفته‌است. هدف آن است که دانشجو پس از شرکت در این دوره بتواند دیدگاهی از تکنولوژی‌های متنوع و به سرعت در حال تغییر در این حوزه پیدا کند و دریابد که استفاده از هر ابزار در چه جایگاهی مناسب است، چگونه می‌توان از آن به خوبی استفاده کرد و تله‌هایی که در راه استفاده از آن‌ها وجود دارد چیست. مطالب ارائه شده در این درس بخشی از مطالب ارائه شده در درس پایگاه داده پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد نرم‌افزار است. پیش‌نیازهای دوره‌ آموزش پایگاه داده پیشرفته (Big Data) آشنایی کلی با مفهوم پایگاه داده (مدل رابطه‌ای)، SQL و همچنین تجربه نسبی با نحوه برنامه‌نویسی وب و سرویس‌های شبکه است.
دوره آموزش رایگان پایگاه داده پیشرفته (Big Data) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط رسول اسماعیلی‌فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان پایگاه داده پیشرفته (Big Data) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین

این دوستمون "سید امیر" خیلی خوب بیان کردن لطفا با audition مشکل صدا رو اصلاح کنید ویدیو نویز داره

وحید رضا

نه خدایی اموزش خوب و قویی راضیم ازت مکتب خونه

سید امیر

آموزش مشکل صدا داره(نویز- اگر زحمتی نیست با adobe audition میتونید راحت این مشکلو حل کنید) /مفاهیم به خوبی گفته میشود/

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی