اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت آیکون های شبکه های اجتماعی در ایلاستریتور (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ساخت آیکون های شبکه های اجتماعی در ایلاستریتور (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ایلاستریتور (Illustrator)، نرم‌افزار طراحی و ویرایش تصاویر برداری است. این نرم‌افزار برای طراحی لوگوها، آیکون‌ها، نمودارها، نقشه‌ها، الگوها و تصاویر وکتوریال استفاده می‌شود. یکی از کاربردهای مهم و پرکاربرد نرم‌افزار ایلاستریتور، طراحی آیکون‌ است. کاربران می‌توانند با استفاده از ابزارها و امکانات بسیار حرفه‌ای در ایلاستریتور، به طراحی آیکون‌ها به صورت برداری بپردازند. یادگیری طراحی آیکون با ایلاستریتور برای افرادی که به طراحی و گرافیک علاقه‌مند هستند، مفید است، زیرا می‌توانند از این آیکون‌ها در طراحی‌های گرافیکی و وب‌سایت‌ها استفاده کنند. در این آموزش، به طراحی آیکون‌های شبکه‌های اجتماعی در ایلاستریتور می‌پردازیم و تمام نکات مربوط به آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
دوره آموزش ساخت آیکون های شبکه های اجتماعی در ایلاستریتور (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت آیکون های شبکه های اجتماعی در ایلاستریتور (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی