اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان ترکی استانبولی سطح A2.2
مسیر آموزشی

آموزش زبان ترکی استانبولی سطح A2.2

1,266,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 1,266,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مجموعه حاضر بر مبنای کتاب İstanbul سطح A2  (جدیدترین منبع آموزشی زبان ترکی استانبولی) تهیه شده‌است. همچنان که در مجموعه‌های قبلی برای زبان ترکی استانبولی توضیح داده شده‌است و قطعا زبان‌آموزان عزیزی که دوره‌های قبلی را به اتمام رسانده‌اند اطلاع دارند، علاوه بر سر فصل‌های کتاب مطالب بسیار آموزنده و مفید دیگری که مکمل آموزشی هر بخش هستند نیز ارائه شده‌است. مشابه مجموعه‌های قبلی تمرین‌ها و پروژه‌های کاربردی به موازات آموزش هر بخش ارائه شده که در افزایش راندمان یادگیری زبان ترکی استانبولی نقش بسزایی دارد. مطالب گوناگونی را در این مجموعه با تقسیم بندی  A2.2 (بخش دوم کتاب استانبولA2) یاد خواهیم گرفت، از جمله: افسانه‌ها و حکایت‌های معروفی را که تا کنون به زبان فارسی آموخته بودیم به زبان ترکی بیان کرده و با حکایت‌ها و ضرب‌المثل‌ها و لطیفه‌های ترکی آشنا می‌شویم. نحوه‌ی بیان کلمات محبت آمیز، صمیمانه و دلسوزانه را یاد گرفته و این که برای چه کسی باید از چه پسوند محبت‌آمیزی استفاده کرد را یاد می‌گیریم. با دو افسانه‌ی معروف و مقایسه‌ی آن دو با هم یکی در کشور ترکیه و دیگری در کشور کره آشنا می‌شویم. انواع پدیده‌های طبیعی مثل رنگین‌کمان، خورشید‌گرفتگی، سیل، زلزله، گردباد، بهمن و خیلی موارد دیگر به زبان ترکی آشنا خواهیم شد. درباره‌ی تفریحات مورد علاقه‌ای که داریم، و همچنین وابستگی‌هایمان صحبت می‌کنیم و می‌بینیم که آن‌ها را چگونه به زبان ترکی می‌توانیم بیان کنیم. چگونه می‌توانیم اجازه بگیریم، خواهش کنیم، احتمال بدهیم، توصیه بکنیم، این‌ها را به راحتی به زبان ترکی بیان خواهیم کرد. مروری می‌کنیم به گذشته‌های خیلی دور و بازی‌های "خیمه‌شب‌بازی" البته به زبان ترکی؛ و همچنین فرهنگ و نگرش به این بازی را در کشور ترکیه و کشورهایی چون چین و ژاپن مقایسه می‌کنیم. ‌ نحوه‌ی مصاحبه‌ی کاری جهت استخدام، و صحبت با مدیر عامل شرکت‌های بزرگ را به زبان ترکی یاد می‌گیریم. (رزومه‌ی کاری، سابقه، میزان حقوق و ...) با مکان‌های توریستی و خیلی معروف و زیبای شهر رویاها یعنی استانبول آشنا می‌شویم. و در نهایت با رقص سنتی و مهم مردان ترکیه به نام رقص zeybek آشنا می‌شویم که نمادی از مردانگی، جسارت و اصالت یک مرد است. این دوره، آخرین دوره از سطح A آموزش زبان ترکی استانبولی است و با گذراندن موفقیت‌آمیز آن خواهید توانست تسلط قابل قبولی در زبان ترکی به دست آورید.
دوره آموزش زبان ترکی استانبولی سطح A2.2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط فاطمه عصری پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,266,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان ترکی استانبولی سطح A2.2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان ترکی سراسر اینترنت را در صفحه زبان ترکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مریم

سلام خانم عصری پور خیلی ممنون بابت تدریس خوبتون . من میخواستم دوره b1 .b2 را با شما یاد بگیرم چون تا سطح a2 را در کلاس شما خوانده ام . آیا شما تدریس خصوصی b1. B2 را انجام می‌دهید؟ چون گروه مکتبخونه به من گفتند از خودتون سوال بپرسم . ممنونم اگر پاسخ بدهید

زهره

خیلی ممنونم از استاد عزیز خانم عصری پور و همچنین تیم خوب مکتب خونه به خاطر این دوره عالی. فقط خواهشم اینه که لطفا دوره های B1 و B2 رو هم بزارین، چون من خیلی خوب دارم یاد میگریم. بازم ممنونم از زحماتتون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی