اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
Advanced Data Visualization
مسیر آموزشی

Advanced Data Visualization

748,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 748,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :42 نظر3.7
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:فرزاد مینویی4.5
  • زمان:15 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مصورسازی داده‌ها (Data visualization) و آشنایی با ابزارهای Data visualization یک بخش مهم و پایه‌ای در تحلیل داده است. هدف از تصویرسازی داده و Data visualization در تحلیل داده‌های کمی و تحلیل داده‌های کیفی ، جمع‌بندی داده‌ها در قالب چند نمودار یا تصویر نیست. هدف اصلی تحلیل داده‌ها بر مبنای Data visualization این است که داده‌ها به‌گونه‌ای مؤثر تصویر شوند تا بتوان استنتاج‌هایی بر مبنای داده ارائه داد که به درک بهتر از مسئله کسب‌وکار و درنهایت تصمیم سازی بر مبنای تحلیل داده‌های خام و غیر شفاف پس از شفاف‌سازی داده‌ها منجر شود. به همین خاطر اگر Data visualization به شکل مؤثر صورت پذیرد، در صنعت و در بین مدیران طرفداران زیادی دارد. از سوی دیگر، وقتی یک تحلیلگر داده برای اولین بار با یک پایگاه داده مواجه می‌شود، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهد تصویرسازی داده از منظرهای مختلف است. چنین کاری اگر به‌درستی صورت گیرد به او درک بهتری از ادامه مسیر تحلیل داده می‌دهد. بخصوص اگر شما با حجم انبوهی از داده‌ها مواجه شوید، در گام‌های اولیه تحلیل داده نیاز دارید تا با گذراندن دوره Data visualization ، کلیات آن را درک کنید. به همین دلیل مهارت تصویرسازی داده یکی از مهم‌ترین بخش‌های آموزش ابزارهای تحلیل داده به‌حساب می‌آید. در این درس که می‌توان آن را یکی از بخش‌های اصلی هر مخاطب نرم‌افزار R دانست از طریق کار بر روی یک پایگاه داده‌ واقعی با بیش از نیم میلیون رکورد، با ابزارهای نرم‌افزار R برای تصویرسازی داده و Data visualization آشنا خواهید شد ، همچنین این دوره زیرمجموعه‌ای از دوره Business Analytics و دوره آموزش نرم‌افزار R قرار می‌گیرد که بخش مهمی از مهارت افزایی تحلیل‌گر داده در کسب مشاغل مرتبط با بازار کار تحلیل‌گر داده خواهد بود. اما به‌راستی دیداری‌سازی اطلاعات بیشتر از آن‌که به علوم نوین مرتبط باشد ریشه درگذشته‌ی تاریخ بشر دارد، تاکنون اندیشیده‌اید که انسان‌های نخستین و نقاشان دوره‌های ماقبل معاصر چطور وقایع و اطلاعات خود را به‌منظور درک بهتر رویدادها و تحلیل درست داده‌ها دیداری‌سازی یا Data Visualization می‌کردند؟ بصری سازی داده‌ها نه‌تنها در تحلیل داده کمک به سزایی می‌کند بلکه به اخذ تصمیمات استراتژیک در مواقع بحرانی نیز بهره شایانی خواهد رساند. مثلاً در تحلیل داده‌های یک سانحه تصادف رانندگی در یک اتوبان سنگین شهر تهران، دیداری‌سازی اطلاعات می‌تواند حقیقت ماجرا را از زاویه‌ای دیگر موردبررسی قرار دهد و کار آنالیز و تحلیل این حادثه را آسان‌تر کند، یا در جریان بازی‌های المپیک، Data visualization می‌تواند با تحلیل دقیق هر بازی، عوامل موفقیت هر بازیکن و همچنین شرایط موجود برای موفقیت هر تیم را بررسی کند! دنیای Data visualization، دنیای تحلیل و رصدهایی است که روزبه‌روز به جذابیت آن در دنیای تحلیل‌گران داده افزوده می‌شود. در دوره تصویرسازی داده‌ها در مکتب‌خونه، به اهمیت این ابزار بیش‌ازپیش خواهیم پرداخت.
دوره Advanced Data Visualization دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط فرزاد مینویی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 748,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره Advanced Data Visualization را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سعد

بسیار دوره خوب و جذابی بود. ممنون از استاد عزیز و تیم مکتب‌خونه

سیاوش

دوره بسیار عالی بود خیلی مفید بود

مریم

با عرض سلام و ادب خدمت شما عزیزان من پکیج نرم افزار R را که شامل پنج دوره ( آموزش تحلیل داده با زبان برنامه نویسی R (مقدماتی)، آموزش تحلیل داده با زبان برنامه نویسی R (پیشرفته)، آموزش الگوریتم‌های بهینه ‌سازی در R و Advanced Data Visualization و آموزش آمار کاربردی برای تحلیل داده کسب و کار) است را به اتمام رساندم. در تمامی این دوره ها، سر فصل ها، دسته بندی و شیوه تدریس دکتر فرزاد مینویی بسیار عالی بود. به طوری پس از اتمام هر دوره مشتاق بودم تا هر چه سریعتر دوره بعدی را شروع کنم. همچنین کوییز ها و پروژه های هر دوره، برای من حکم یک جلسه آموزشی مجزا را داشتند. من از شما استاد عزیز بسیار سپاسگزارم، چرا که دید من را نسبت به دنیای برنامه نویسی تغییر دادید. با تشکر از شما تیم مکتب خونه

مسعود

این سومین دوره ای است که با دکتر مینویی در مکتب خونه می گذرانم به نظرم مثل دو دوره قبلی عملکردشون عالی بود. متشکر از تیم مکتب خونه و دکتر مینویی عزیز و منتظر دوره های بیشتر از 5 مورد موجود در سایت هستیم. با آرزوی موفقیت

لاله

با سلام و تشکر فراوان از استاد محترم جناب آقای دکتر مینوئی و تیم مکتب خونه. این دوره علاوه بر ایکنه مطالب متنوع و جذاب و کاربردی زیادی داشت از همان ابتدا مفاهیمی بیان شد که نگرش من را کاملا تغییر داد و پیشرفت خودم در این دوره را چشمگیر می دانم. پشتیبانی و طراحی آزمون نیز مانند دوره های قبل فوق العاده عالی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی