اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کتابخانه RecyclerView در اندروید استودیو برای ساخت لیست
مسیر آموزشی

آموزش کتابخانه RecyclerView در اندروید استودیو برای ساخت لیست

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مرتضی انجمنی3.2
  • زمان:2 ساعت و 51 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در برنامه‌نویسی موبایل به دلیل محدودیت‌های صفحه نمایش، نیاز است که اطلاعاتی را به صورت لیست در اختیار کاربر قرار دهیم. اگر بخواهیم لیست‌هایی با آیتم‌های بسیار ایجاد کنیم، با مشکل کندشدن اپلیکیشن مواجه می‌شویم. برای رفع این مشکل می‌توانیم از کتابخانه RecyclerView استفاده کنیم. در واقع RecyclerView همان ListView است که بهینه شده و کارایی بهتر و بیشتری دارد. در این فرادرس، ابتدا به نحوه ایجاد ریسایکلر ویو می‌پردازیم و در ادامه ایجاد انواع لیست‌ها، مانند لیست‌های چندلایه‌ای، GridViewها، StaggeredView‌ها و لیست‌های افقی آموزش داده می‌شود. سپس مباحث پیشرفته‌کردن لیست مانند نمایش داده‌ها در ادامه لیست، لودکردن داده‌ها، اجرا و خطایابی پروژه ادامه داده‌ها، لیست‌های تودرتو با کتابخانه جداگانه، انیمیشن‌ها و... مورد بررسی قرار می‌گیرد.
دوره آموزش کتابخانه RecyclerView در اندروید استودیو برای ساخت لیست دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مرتضی انجمنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتابخانه RecyclerView در اندروید استودیو برای ساخت لیست را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی