اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی کیهان شناسی و نجوم
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی کیهان شناسی و نجوم

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

علم نجوم و ستاره‌شناسی از گذشته مورد توجه دانشمندان و عموم بوده است. در این فرادرس سعی شده است تا مطالب مبحث کیهان‌شناسی برای معلم‌های علوم و فیزیک که معمولا فارغ‌التحصیلان رشته فیزیک و زیست‌شناسی هستند ارائه شود. همچنین برخی از فارغ‌التحصیلان رشته فیزیک که کار خود را در زمینه نجوم ادامه می‌دهند می‌توانند از این آموزش بهره گیرند. البته این آموزش به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند مورد استفاده علاقه‌مندان عمومی نجوم نیز باشد.
دوره آموزش مقدماتی کیهان شناسی و نجوم دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نسیبه صابری پیروز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی کیهان شناسی و نجوم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی