اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حسابداری سپیدار همکاران سیستم
مسیر آموزشی

آموزش حسابداری سپیدار همکاران سیستم

1,693,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 1,693,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سپیدار همکاران سیستم، مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای مالی است که در سه بخش بازرگانی، تولیدی، خدماتی و پیمانکاری، برای مدیریت هوشمند شرکت‌های متوسط و کوچک طراحی‌شده است و متناسب با نیازهای هر کسب‌وکار با بهره‌گیری از ساده‌ترین روش‌های کار به مدیریت بخش‌های عملیاتی حسابداری و مالیاتی، بخش تأمین و خرید، فروش و بخش مشتریان می‌پردازد. در سال‌های جاری، اهمیت مدیریت هوشمند بخش‌های هر یک از کسب‌وکارها با توجه به رشد سریع تکنولوژی به یکی از چالش‌های مدیران مالی شرکت‌ها، کارشناسان حسابداری و همچنین علاقه‌مندان حوزه‌های مالی تبدیل‌شده است، به‌طوری‌که فراگیری دانش کار با این نرم‌افزار به‌عنوان یکی از بهترین نرم‌افزارهای حسابداری در ایران، شرکت‌های ایرانی را بیش‌ازپیش به بهره‌گیری از توانمندی‌های افراد جویای کار در حوزه مالی و حسابداری علاقه‌مند نموده است. مکتب‌خونه نیز به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین پلتفرم آموزشی آنلاین در ایران با برگزاری دوره تخصصی آنلاین نرم‌افزار سپیدار همکاران سیستم، در سه بخش، با بهره‌مندی از اساتید خبره، برگزاری آزمون و پروژه‌های شبیه‌سازی کار با این نرم‌افزار به همراه تمرینات مدون می‌کوشد تا سهم خود را در توسعه آموزشی داشته باشد. نرم‌افزارهای سپیدار با انجام عملیات سریع و تسهیل دسترسی به اطلاعات، به مدیران کمک می‌کند تا در زمان تصمیم‌گیری، گزارش‌هایی سریع و دقیق و یکپارچه را استخراج و به اشتراک بگذارید. گزارش‌های مالی نظیر گزارش‌های مالیاتی، گزارش‌های خریدوفروش فصلی و نیز بیمه تأمین اجتماعی در سپیدار تعریف‌شده و به‌راحتی می‌توانید از آخرین تغییرات آن‌ها مطلع شوید.
دوره آموزش حسابداری سپیدار همکاران سیستم دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 76 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد علی ناصریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,693,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حسابداری سپیدار همکاران سیستم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی