اطلاعات دوره
الگوریتم های بیوانفورماتیک
مسیر آموزشی

الگوریتم های بیوانفورماتیک

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس الگوریتم‌های بیوانفورماتیک در نیم سال اول سال تحصیلی 99-98 ضبط شده است. تا قبل از این، سه درس در زمینه‌ی مباحث عملی و کاربردی بیوانفورماتیک ضبط و در سایت مکتب‌خونه به اشتراک گذاشته شده بود:  مقدمه‌ای بر بیوانفورماتیک، با هدف آشنایی اولیه‌ی دانشجویان رشته‌های زیست‌پزشکی با مباحث مقدماتی بیوانفورماتیک بیوانفورماتیک پیشرفته، با هدف آشنایی همه‌ی دانشجویان شامل رشته‌های مهندسی کامپیوتر، ریاضیات، آمار، سایر رشته‌های مهندسی و زیست‌پزشکی با مباحث عملی و کاربردی بیوانفورماتیک از جمله تحلیل داده‌های ریزآرایه و توالی‌یابی نسل جدید بیوانفوماتیک پیشرفته دو که در آن موضوعاتی نظیر تحلیل داده‌های اپی‌ژنتیک، یافتن جهش‌ها و سایر تغییرات ژنتیکی و سرطان مورد بررسی قرار گرفته بود. درس الگوریتم‌های بیوانفورماتیک رویکردی عمیق به مباحث الگوریتمی و نظری بیوانفورماتیک دارد. این درس که در دوره‌ی کارشناسی ارشد بیوانفورماتیک دانشگاه صنعتی شریف ارائه گردیده است به شما می‌آموزد که چطور با مساله‌های چالش‌برانگیز تحلیل ژنوم، ترانسکریپتوم و پروتئوم روبرو شوید، چطور آن‌ها را به زبان علوم رایانه درآورید و سپس با طراحی الگوریتم‌های خلاقانه، آن را حل کنید.   *****اسلایدهای درس را از اینجا دانلود کنید.*****   با سپاس فراوان از دکتر شریفی زارچی که با وجود مشکل قلبی پیش آمده برای ایشان و بستری شدن در بیمارستان، متعهدانه و به بهترین شکل این درس را به پایان رساندند.
دوره الگوریتم های بیوانفورماتیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی شریفی زارچی، سمیه کوهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره الگوریتم های بیوانفورماتیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمدامین

عالی بی نظیر مثل همیشه ممنون

زهرا

سلام. خیلی ممنون و متشکرم بابت آموزش های خیلی خوبتون. هرجای دیگه دنبال این اطلاعات بودم با هزینه های گزاف و آموزش های ناقص روبرو میشدم ولی اینجا به بهترین نحو ممکن و رایگان آموزش داده شده.

فاطمه

واقعا ممنون . خیلی موضوع جذابیه.خیلی اشتیاق داشتم چنین دوره ای ببینم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی