اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش توسعه شبکه Enterprise - بخش یکم (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش توسعه شبکه Enterprise - بخش یکم (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:رضا گنجی0
  • زمان:29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی های مدرن، شبکه های امروزی نیازمند طراحی دقیقی هستند که انعطاف لازم برای تغییرات سریع و موثر را برای آن ها میسر سازد. آموزش طراحی شبکه های Enterprise به مفاهیم پایه طراحی شبکه نظیر: Availability, Scalability و Resilience پرداخته که مخاطبین بسیاری اعم از: متخصصین شبکه، طراحان سیستم ها، مهندسین فروش و حتی افراد تازه وارد به عرصه Network می توانند این مفاهیم را فرا گرفته و در شبکه های مختلف، نظیر: Campus, Data Center, Security و Service Provider از آن بهره ببرند. آموزش این فرادرس شامل سناریوهای مختلف عملی و حقیقی بوده که مخاطب را هر چه بیشتر با مفاهیم کاربردی طراحی شبکه های کامپیوتری آشنا می سازد. ما در این آموزش قصد داریم تا توسعه شبکه Enterprise - بخش یکم را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش توسعه شبکه Enterprise - بخش یکم (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رضا گنجی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش توسعه شبکه Enterprise - بخش یکم (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی