اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش متن کاوی Text Mining با زبان آر R
مسیر آموزشی

آموزش متن کاوی Text Mining با زبان آر R

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد مرادی5
  • زمان:7 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگرچه رویکردها و بسته های نرم افزاری متعددی جهت انجام فرایند متن کاوی ارائه شده اند، قابلیت های متعدد زبان R در زمینه تحلیل داده های متنی و بازنمایی بصری نتایج آن سبب شده است که توجهات زیادی به سوی استفاده از آن معطوف شود. بر همین اساس، در این فرادرس بر آن شده ایم که مروری کاربردی بر فرایند متن کاوی با استفاده از زبان R داشته باشیم. هدف اصلی این آموزش، آماده سازی مخاطبان (در حوزه های مختلف کاری نظیر: مهندسی نرم افزار، هوش مصنوعی، بازاریابی و زبان شناسی) برای مواجهه با داده های متنی، مدیریت آن ها و اعمال روش های مختلف تحلیل و بازنمایی بصری بر روی آن ها است. در این مسیر، علاوه بر آشنایی کلی با مفاهیم متن کاوی، مخاطبان با نحوه به کارگیری دستورات و کتابخانه های مختلف زبان R که به این منظور طراحی شده اند، آشنا خواهند شد.
دوره آموزش متن کاوی Text Mining با زبان آر R دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش متن کاوی Text Mining با زبان آر R را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی