اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هندسه ریمانی – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش هندسه ریمانی – جامع و با مفاهیم کلیدی

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس هندسه ریمانی را می‌توان با رویکردهای مختلفی مطالعه کرد. درس حاضر به مطالعه خواص سرتاسری در هندسه ریمان، که تعمیم گسترده‌ای از هندسه دیفرانسیل است، می‌پردازد. در هندسه دیفرانسیل کلاسیک، فرمول‌های انتگرال از زمان تلاش گاوس در تعمیم خواص سرتاسری هندسه دیفرانسیل بسیار گسترش یافت. این فرادرس برای دانشجویان کارشناسی ارشد ریاضی، دانشجویان دوره دکتری ریاضی و البته برای دانشجویان فیزیکی که به پژوهش در حوزه نسبیت و نجوم می‌پردازند، منبع مناسبی است. در این آموزش، پس از بیان مفصل ساختارهای یک منیفلد ریمانی به بیان آنالیز میدان‌های برداری و خواص وابسته به متر روی منیفلدهای ریمانی خواهیم پرداخت. علاوه بر اینکه درس هندسه ریمانی به عنوان یک درس رسمی در برنامه آموزشی وزارت علوم می‌تواند برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری ریاضی مفید باشد، مطالعه منیفلدهای ریمانی و خواص وابسته به متر روی آن‌ها به علت کاربردهای فراوان آن‌ها به حوزه‌ای از موارد پژوهشی فعال تبدیل شده است.
دوره آموزش هندسه ریمانی – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد جواد حبیبی وسطی کلایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هندسه ریمانی – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی