اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
فریمورک فلاتر چیست؟ – معرفی و کاربردها (رایگان)
مسیر آموزشی

فریمورک فلاتر چیست؟ – معرفی و کاربردها (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حنانه میرآبی4.1
  • زمان:10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Flutter، یک فریم‌ورک منبع‌باز و رایگان زبان Dart است که توسط گوگل برای توسعه اپلیکیشن‌های موبایل کراس-پلتفرم معرفی شده است. این فریم‌ورک یک ابزار قدرتمند در حوزه توسعه نرم افزارهای موبایل است و با توجه به ویژگی‌ها و امکانات این فریم‌ورک، اکثر توسعه‌دهندگان برنامه‌های اندروید و iOS از این فریم‌ورک استفاده می‌کنند. Flutter، به خاطر عملکرد بالای خود و قابلیت‌های گرافیکی جذاب، به یکی از انتخاب‌های محبوب برای توسعه‌دهندگان تبدیل شده است. یادگیری Flutter می‌تواند فرصت‌های شغلی جدیدی را برای توسعه‌دهندگان باز کند، زیرا بسیاری از شرکت‌ها به دنبال افرادی هستند که بتوانند با استفاده از این فریم‌ورک، اپلیکیشن‌های کارآمد و کاربرپسند بسازند. در این آموزش، ابتدا با فلاتر آشنا شده و اپلیکیشن‌هایی که با این فریم‌ورک ساخته شده‌اند را بررسی می‌کنیم و در نهایت در مورد مزایا و معایب استفاده از فلاتر بحث خواهیم کرد.
دوره فریمورک فلاتر چیست؟ – معرفی و کاربردها (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حنانه میرآبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فریمورک فلاتر چیست؟ – معرفی و کاربردها (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی