اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تغذیه درمانی – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش تغذیه درمانی – جامع و با مفاهیم کلیدی

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تغذیه‌درمانی روشی برای درمان بیماری‌ها و علائم مرتبط با آن‌ها از طریق استفاده از یک رژیم غدایی خاص است. به طور کلی، افراد باید مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را از مواد غذایی یا رژیم غذایی روزانه به دست آورند و هر گونه اختلال در این امر می‌تواند منجر به بیماری و سوء تغذیه گردد که با استفاده از همان مواد غذایی، می‌توان کمبودها را جبران نموده و جهت درمان اقدام کرد. از آنجایی که امروزه مردم آگاهی بیشتری نسبت به گذشته به دست آورده‌اند و تمایل کمتری نسبت به مصرف قرص و داروهای شیمیایی پیدا کرده‌اند و علاقه به بازگشت به طبیعت و مواد غذایی بهینه یافته‌ هستند، می‌توان از تغذیه مناسب علاوه بر استفاده در جهت جلوگیری از بروز بیماری، در جهت درمان بیماری‌ها نیز بهترین استفاده را کرد.
دوره آموزش تغذیه درمانی – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط لیدا شاهسونی مجرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تغذیه درمانی – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی