اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقاومت آفات نسبت به آفت کش ها (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مقاومت آفات نسبت به آفت کش ها (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با توجه به دانش رو به گسترش شناخت سموم و ترکیبات شیمیایی، ضمن مصرف بهینه آن ها باید از خطراتی که این ترکیبات برای سلامتی انسان و محیط زیست ایجاد می کنند، آگاهی داشت. در این فرادرس، اصول کلی سم شناسی، انواع حشره کش ها، عوامل موثر در مقاومت آفات نسبت به آفت کش ها و اثرات نامطلوب آفت کش ها مطرح شده است، تا برای دانشجویان گیاه پزشکی در مقطع کارشناسی و محققانی که با این سموم سر و کار دارند، مفید باشد. ما در این آموزش قصد داریم تا مقاومت آفات نسبت به آفت کش ها را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش مقاومت آفات نسبت به آفت کش ها (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سارا صرافان صادقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقاومت آفات نسبت به آفت کش ها (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی