اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحقیق تجربه کاربری UX Researcher
مسیر آموزشی

آموزش تحقیق تجربه کاربری UX Researcher

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امیررضا الهی0
  • زمان:3 ساعت و 27 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سازمانی که به نیاز مشتریانش دقت نکند، بدون شک محکوم به شکست است، به همین دلیل است که امروزه، شرکت‌های بزرگ و کوچک به دنبال استخدام UX Researcherها و UX Designer‌ها هستند تا بتوانند با شناسایی نیاز و رفتار کاربران، مشکلات آنان را رفع کرده و تجربه خوشایندی از استفاده از محصول خود برای کاربران به ارمغان آورند. پژوهش در این حوزه، اصول و گام‌های خاص خود را دارد، با رعایت این اصول می‌توانید به بهترین شکل ممکن فعالیت خود را به عنوان یک UX Researcher شروع کنید. در این فرادرس با مقدمات، مباحث ضروری، اصول، انواع متدهای ریسرچ، روش‌های جمع‌آوری داده و... آشنا می‌شوید. همچنین تلاش شده است تا با ارائه مثال‌ها، کیس استادی‌ها و معرفی منابع مناسب، تسلط شما بر مباحث آموزش افزایش یابد و در پایان بتوانید به دانش قابل قبولی در حوزه UX Research برسید.
دوره آموزش تحقیق تجربه کاربری UX Researcher دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا الهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحقیق تجربه کاربری UX Researcher را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی