اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان انگلیسی – کتاب تاچ استون Touchstone Level 1 – فصل ۵ تا ۸
مسیر آموزشی

آموزش زبان انگلیسی – کتاب تاچ استون Touchstone Level 1 – فصل ۵ تا ۸

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ساناز قلی0
  • زمان:3 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کتاب Touchstone مجموعه‌ای از کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی است که توسط انتشارات دانشگاه Cambridge منتشر شده است. زبان‌آموزان در سطوح مختلف، از مبتدی تا پیشرفته، می‌توانند از این کتاب استفاده کنند. این مجموعه کتاب‌ها در چهار سطح اصلی منتشر شده‌اند که به ترتیب برای سطوح مبتدی، متوسط، متوسط ​​رو به بالا و پیشرفته طراحی شده است. کتاب‌های Touchstone به دلیل رویکرد جامع و موثرشان به یادگیری زبان انگلیسی، محبوب و شناخته‌شده‌ هستند. این کتاب‌ها از طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های جذاب و منابع آموزشی برای کمک به زبان‌آموزان در یادگیری سریع و موثر زبان انگلیسی تشکیل شده‌اند. علاوه بر این، کتاب‌های Touchstone به دلیل کیفیت بالا، توسط معلمان زبان انگلیسی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این رو به می‌توان به عنوان یک منبع معتبر یادگیری زبان انگلیسی، از آن‌ها بهره برد. کتاب تاچ‌استون در سطح مقدماتی شامل ۱۲ درس است که هر درس از ۴ زیر درس A ،B ،C و D تشکیل شده است. در این آموزش به بررسی دروس ۵ تا ۸ این کتاب با عنوان‌های Free Time Neighborhoods Out and about و Shopping می‌پردازیم. علاوه بر بررسی گرامر و لغات هر درس، نحوه تلفظ کلمات، متون کتاب و بحث Listening را نیزمورد بررسی قرار می‌دهیم.
دوره آموزش زبان انگلیسی – کتاب تاچ استون Touchstone Level 1 – فصل ۵ تا ۸ دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ساناز قلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان انگلیسی – کتاب تاچ استون Touchstone Level 1 – فصل ۵ تا ۸ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی