اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی ادبیات نمایشی – به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش مبانی ادبیات نمایشی – به زبان ساده

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مهدی کهنسال0
  • زمان:2 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ادبیات نمایشی (Dramatic Literature) شکلی از ادبیات است که فارغ از دیده‌شدن و شنیده‌شدن یا به نمایش درآمدن، می‌تواند به عنوان یک اثر مکتوب خوانده شود. ادبیات نمایشی یا دراماتیک در معنای کلی می‌تواند با ساختارهای هنری مثل سینما، رادیو و تلویزیون هم مرتبط باشد، اما در معنای خاص‌تر، به تئاتر اشاره دارد. درس مبانی ادبیات نمایشی، درس مشترک همه گرایش‌های رشته‌ تئاتر (کارگردانی، ادبیات نمایشی، بازیگری، طراحی صحنه و نمایش عروسکی) در دانشگاه است و هدف آن آشنایی مقدماتی با تعریف، ساختار و اجزای نمایشنامه و اصول و مبانی نمایشنامه‌نویسی است. برای یک کارگردان، این آشنایی مقدماتی به فهم عمیق متنی که قرار است کارگردانی کند، کمک می‌کند. در این آموزش علاوه بر مباحث نظری، به مباحث عملی نیز توجه خواهیم کرد. در این آموزش، برخی از واژه‌ها و اصطلاحات اساسی مثل درام، نمایشنامه، نمایشنامه‌نویس، ریشه‌شناسی و همچنین اهمیت آن‌ها، به عنوان پایه و مبانی ادبیات نمایشی، مورد بررسی قرار می‌گیرد و به ریشه‌شناسی آن‌ها نیز می‌پردازیم. سپس به مهم‌ترین اجزای ساختار نمایشنامه پرداخته می‌شود و در نهایت اصول اولیه‌ نمایشنامه‌نویسی و تکنیک‌های نگارش خلاق آموزش داده می‌شود.
دوره آموزش مبانی ادبیات نمایشی – به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی کهنسال مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی ادبیات نمایشی – به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی