اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
معرفی رشته مدیریت دولتی – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان)
مسیر آموزشی

معرفی رشته مدیریت دولتی – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:خلیل صفری0
  • زمان:48 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مدیریت دولتی رشته‌ای است که به نحوه اداره دولت‌ها، نهادها، و سازمان‌ها و ساختارهای دولتی می‌پردازد. در این راستا تنظیم و تعریف نحوه کنش بین افراد در این ساختار نیز بسیار حائز اهمیت خواهد بود. در رشته مدیریت دولتی به طرح مسائل مدیریتی به خصوص در زمینه سازمان‌های دولتی پرداخته می‌شود. با توجه به اینکه اصولا رشته‌های مدیریت، و به خصوص رشته مدیریت دولتی یک رشته دانشگاهی بین‌رشته‌ای یا به عبارتی Interdisciplinary محسوب می‌شود، لازم است برای تبحر و برجسته شدن در این رشته، در مورد مسائل مختلفی بحث وبررسی صورت گیرد. لذا در این رشته ابتدا مفاهیم مرتبط با اصول مدیریت، اقتصاد، حسابداری، روانشناسی، آمار و کابرد آن، تصمیم‌گیری، تحقیق در عملیات، و نحوه حل مسایل پیش‌ روی مدیران مطرح می‌شوند و پس از آشنایی اولیه با این مباحث، مسائل تخصصی تر از جمله نظریه‌های مختلف در زمینه مدیریت دولتی مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت. باید در نظر گرفت که هدف اصلی این رشته، آموزش مباحث پیش روی مدیران و نحوه صحیح مدیریت سازمان‌های دولتی است. لذا مشخص است که آشنا شدن دانشجویان با انواع شیوه‌های حکومتی، جامعه شناسی، مباحث علوم سیاسی، اقتصاد و ... در درک مفاهیم این رشته تاثیر بسزایی خواهند داشت. در کنار این مفاهیم لازم است دانشجویان با نحوه تحقیق علمی نیز آشنا شوند. لذا مفاهیمی نیز در خصوص روش تحقیق علمی و جستجوی پایگاه‌های علمی معتبر و استنباط آماری نیز مطرح می‌شود. در مجموع در مشخصات رشته کارشناسی مدیریت دولتی در سرفصل مصوب وزارت علوم آمده است که دوره کاشناسی مدیریت دولتی یکی از دوره‌های تحصیلی آموزش عالی است و هدف از تشکیل این دوره آموزش نیروی انسانی متخصص در زمینه سازمان‌ها، ادارات، موسسات و شرکت‌های دولتی و خصوص و همچنین آشنایی دانشجویان با کاربرد روش‌های علمی در مدیریت است.
دوره معرفی رشته مدیریت دولتی – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط خلیل صفری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره معرفی رشته مدیریت دولتی – دانشگاه، بازار کار، ادامه تحصیل و مهاجرت (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی