اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کار با فیلترها و ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش کار با فیلترها و ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در فتوشاپ

369,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 369,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف ما در این دوره آموزشی این است که به بررسی مفهومی قابلیت‌های هوشمند و مبتنی بر هوش مصنوعی در فتوشاپ بپردازیم تا به این ترتیب، بتوانید با تسلط بر فتوشاپ، پروژه‌های خود را انجام دهید. استفاده از ابزارها، فیلترها و امکانات مبتنی بر هوش مصنوعی و رفتارهای هوشمندانه فتوشاپ، از جمله مواردی هستند که در این دوره آموزشی به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. به این ترتیب، با ارائه قابلیت‌های جدید در نسخه‌های آینده فتوشاپ نیز، راه برای شما هموارتر شده و می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. ضرورتی که در بحث یادگیری امکانات هوشمند در فتوشاپ وجود دارد، این است که می‌توانید پروژه‌های جذاب و خلاقانه‌ای را با دقت و زیبایی دوچندان انجام دهید و البته که هماهنگ با سلیقه و نیاز جامعه مخاطبان و مشتریان خودتان باشید. به این ترتیب، ورود یا حضور شما در بازارهای داخلی و خارجی، تثبیت بیشتری پیدا کرده و منجر به کسب درآمد بیشتر هم خواهد شد.
دوره آموزش کار با فیلترها و ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 369,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با فیلترها و ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی