اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی و مقدمات سلول های بنیادی
مسیر آموزشی

آموزش مبانی و مقدمات سلول های بنیادی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با یادگیری و شناخت استفاده از سلول‌های بنیادی، می‌توان گامی بزرگ در جهت پیشرفت درمان بیماری‌های صعب‌العلاج و ناشناخته برداریم و همچنین با آگاهی‌سازی افراد از فواید استفاده از سلول‌های بنیادی می‌توانیم سلول‌های زیادی از جمله سلول‌های جدا شده از خون بند ناف را در بان‌کهای نگهداری سلول‌های بنیادی داشته باشیم تا درصورت نیاز بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم؛ همچنین با علاقه‌مندی به این مبحث مهم و حیاتی، ایجاد انگیزه در دانشجویان و محققان را به همراه داشته باشیم.
دوره آموزش مبانی و مقدمات سلول های بنیادی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط شادی سلیمانی مطلق مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی و مقدمات سلول های بنیادی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی