اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش یونیتی – سیستم ذرات یا پارتیکل سیستم در Unity
مسیر آموزشی

آموزش یونیتی – سیستم ذرات یا پارتیکل سیستم در Unity

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:آزاده ربیعی0
  • زمان:2 ساعت و 27 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

موتور بازی‌سازی یونیتی یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین موتورهای بازی‌سازی دنیا است که قابلیت‌های فراوانی دارد. یکی از ابزارهای قدرتمند این موتور برای ایجاد جلوه‌های بصری زیبا و خارق‌العاده Particle System یا سیستم ذرات است. سیستم ذرات در یونیتی یک سیستم قوی و همه‌کاره با قابلیت‌های بسیار زیاد و تنظیمات قابل تغییر است که شما با استفاده از آن می‌توانید تعداد نامحدودی افکت برای بازی خود ایجاد کنید. افکت‌هایی مانند باران، برف، آتش، گرد و خاک. در این آموزش، با Particle System در یونیتی  به طور کامل آشنا خواهیم شد. ما در این دوره سیستم ذرات را هم در پروژه‌های دوبعدی و هم در پروژه‌های سه‌بعدی بررسی خواهیم کرد. تمامی گزینه‌ها و تنظیمات مورد نیاز برای استفاده از این سیستم را خواهیم آموخت. همچنین، با استفاده از سیستم ذرات، محیط برفی، بارانی و غبارآلود طراحی خواهیم کرد.
دوره آموزش یونیتی – سیستم ذرات یا پارتیکل سیستم در Unity دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آزاده ربیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش یونیتی – سیستم ذرات یا پارتیکل سیستم در Unity را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی