اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش واژگان ضروری آیلتس IELTS
مسیر آموزشی

آموزش واژگان ضروری آیلتس IELTS

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:زینب موسوی0
  • زمان:3 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همان‌طور که می‌دانید آیلتس آزمونی است که به منظور سنجش مهارت‌های زبان انگلیسی برگزار می‌شود؛ برای ارزیابی نمره کلی این آزمون، تاکید زیادی بر دایره لغات داوطلب می‌باشد. علاوه بر این که در این مجموعه واژگان را در قالب جمله یاد می‌گیرید. در پایان هر فصل نیز نمونه‌ای از بخش گفتاری مربوط به هر موضوع بررسی می‌شود. با تسلط بر واژگان می‌توانید در هر 4 مهارت آزمون آیلتس بدرخشید. این دوره، به شما کمک می‌کند تا بتوانید لغات ضروری و مهم آیلتس را ملکه ذهن خود کنید. این لغات، برگرفته از کتاب‌های لغات ضروری آزمون آیلتس می‌باشد، از ویژگی‌های بارز این کتاب‌ها این است که لغات پرتکرار آزمون در ادوار مختلف را پوشش داده‌اند. لذا، این دوره با هدف تسهیل دستیابی به نمره ایده‌آل در بخش‌های مختلف آزمون‌ آیلتس طراحی شده است.
دوره آموزش واژگان ضروری آیلتس IELTS دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زینب موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش واژگان ضروری آیلتس IELTS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی