اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی ویراستاری متون انگلیسی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی ویراستاری متون انگلیسی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تحریر، اولین مرحله از تولید یک اثر به صورت نوشتاری است، اما هیچ اثری بدون ویرایش و بازبینی درست محتوایی و ساختاری، نمی‌تواند هدف خود را به خوبی به خواننده منتقل کند. این فرادرس برای کسانی طراحی شده است که قصد دارند در هنگام نگارش به زبان انگلیسی، نوشته خود را به بی‌نقص‌ترین حالت ممکن نزدیک کنند. این نکات، کاربردی بوده و برای هرگونه متن به تحریر درآمده در زبان انگلیسی، اعم از مقالات، پایان‌نامه‌ها، و انواع کتب کاربرد دارد. هدف این آموزش انتقال نکات ویراستاری ساختاری و محتوایی متون انگلیسی است که قابل استفاده برای همه گروه‌ها در رشته‌های مختلف باشد.
دوره آموزش مقدماتی ویراستاری متون انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نیلو خسروی فسایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی ویراستاری متون انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی