اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان تخصصی مدیریت صنعتی
مسیر آموزشی

آموزش زبان تخصصی مدیریت صنعتی

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:زهره مومنی0
  • زمان:4 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در قرن اخیر، تعداد مقالات علمی که به زبان انگلیسی نوشته شده‌اند، از تعداد مقالاتی که به زبان مادری محقق نوشته شده‌اند بیشتر شده است. به عنوان مثال، در هلند، نسبت شگفت‌آور ۴۰ به ۱ است. به همین دلیل، دارا بودن دانش زبان انگلیسی برای کسانی که در زمینه علمی کار می‌کنند امری بسیار حیاتی است. در همین راستا، در این فرادرس هدف این است که در ابتدا مفاهیم و مطالبی که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی مطرح می‌باشند، در قالب متن بیان می‌گردند و در ادامه به واژگان کلیدی هر درس پرداخته می شود. این آموزش می‌تواند دانش فراگیران را در زمینه آشنایی با اصطلاحات تخصصی رشته مدیریت صنعتی ارتقا داده و به نگارش مقاله به زبان انگلیسی در این حوزه کمک شایانی نماید.
دوره آموزش زبان تخصصی مدیریت صنعتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهره مومنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان تخصصی مدیریت صنعتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی