اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
هوش هیجانی چیست؟ ۷ راه موثر برای افزایش EQ (رایگان)
مسیر آموزشی

هوش هیجانی چیست؟ ۷ راه موثر برای افزایش EQ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 افرادی که از این مهارت برخوردارند می‌توانند به طور موثر با همکاران، مشتریان و مدیران ارتباط برقرار کرده، به احساسات دیگران گوش دهند و آن‌ها را درک کنند و احساسات خود را به وضوح بیان کنند. این توانایی‌ها منجر به ایجاد روابط قوی‌تر، همکاری بهتر و حل تعارضات موثرتر می‌شود. همچنین، هوش هیجانی به مدیریت استرس و فشار شغلی کمک کرده و افراد را قادر می‌سازد تا با استفاده از روش‌های مقابله‌ای سالم مانند ورزش و مدیتیشن، بهره‌وری خود را افزایش دهند. علاوه بر این، افراد با هوش هیجانی بالا رهبران بهتری هستند که می‌توانند تیم‌ها را هدایت کرده و به اهداف سازمانی دست یابند و با احترام به دیدگاه‌های مختلف، همکاری تیمی را تقویت کنند. حتی در محیط خانوادگی، افراد با هوش هیجانی بالا می‌توانند روابط خانوادگی قوی‌تری ایجاد کنند، به احساسات اعضای خانواده گوش داده و آن‌ها را درک کنند و تعارضات را به طور موثر حل کنند. این امر منجر به صمیمیت بیشتر، احترام و عشق در خانواده می‌شود. همچنین، هوش هیجانی در تربیت فرزندان سالم و شاد نقش دارد، به طوری که والدین می‌توانند به احساسات فرزندان خود گوش داده و الگوی رفتاری سالمی برای آن‌ها باشند.
دوره هوش هیجانی چیست؟ ۷ راه موثر برای افزایش EQ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره هوش هیجانی چیست؟ ۷ راه موثر برای افزایش EQ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی