اطلاعات دوره
باشگاه مغز، آموزش شیوه های فعال سازی توانمندی های مغزی
مسیر آموزشی

باشگاه مغز، آموزش شیوه های فعال سازی توانمندی های مغزی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.7
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:حامد اختیاری4.4
  • زمان:27 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

باشگاه مغز - آموزش شیوه‌های فعال‌سازی توانمندی‌های مغزی  ویژه علاقمندان حوزه آموزش و توانمندی‌های شناختی " مدتی است که شب‌ها تا نزدیک صبح بیدارم و به افکاری که مدام در ذهنم می‌چرخند فکر می‌کنم. نه می‌توانم آن‌ها را کنترل کنم و نه می‌توانم برایشان راه حلی پیدا کنم . صبح‌ها به سختی از خواب بیدار می‌شوم. کل روز خسته‌ام . کارایی‌ام به شدت پایین آمده است تا جایی که گاهی برای انتخاب یک موضوع ساده نیز باید ساعت‌ها فکر کنم، احساس می‌کنم حواس پرت و پر استرس شده‌ام ؛ گاهی آنقدر درگیر یادآوری کارهایی که می‌بایست انجام می‌دادم می‌شوم که ناخودآگاه در صحبت با دیگران جمله‌ام را با یکی از کلمات سؤالی ذهنم ادامه می‌دهم ...." شاید شما هم تجربه‌ی مشابهی از داستان بالا داشته باشید. گاهی این تجربه‌ها به خاطر تکرار فراوان برایمان عادی و جزیی از اتفاقات روزمره می‌شوند. اما حقیقت فراتر از یک تجربه ساده و گاه خنده‌دار است. زیرا تکرار این اتفاقات و ناتوانی در حل آن‌ها، هشداری درباره اتفاقاتی است که در مغز ما جریان دارند.مغز ساختاری پیچیده و هوشمند دارد که حتی پیچیده‌ترین کامپیوترهای دنیا نیز به پای آن نمی‌رسند. اما گاهی این ابرکامپیوتر هم دچار مشکلاتی می‌شود که نشانه‌های آن در قالب تجربیاتی مانند داستان بالا بروز پیدا می‌کنند. این واقعیت جنبه‌ی مثبت نیز دارد که همان تعمیرپذیری مغز است. همه ما با مغزی متولد می‌شویم که قابلیت ارتقاء و بهبود ذاتی را دارد و این قابلیت منحصر به فرد را در طول عمر خود حفظ می‌کند. اما در این میان عواملی هستند که طبق تحقیقات علمی، در تسهیل و تسریع فرآیندهای مغزی، نقشی بسیار کلیدی بازی می‌کنند. یکی از این عوامل، قرار دادن مغز در محیطی غنی از تمرینات و آموزش‌هایی است که به صورت هدفمند، برای توانمندتر کردن عملکردهای مغزی طراحی شده‌اند. این تمرینات و آموزش‌ها امروزه به عنوان یکی از مهم‌ترین پیش‌شرط‌های داشتن زندگی سالم و فعال معرفی می‌شوند که باید به طور منظم و روزانه انجام شوند. در این دوره‌ی آموزشی آنلاین، افراد طی دو دوره‌ی 8 جلسه‌ای (16 جلسه) ضمن آشنایی با عملکردهای مغزی خود از سطوح پایه مانند توجه پایدار و متمرکز تا سطوح عالی‌تر و پیشرفته‌تر مانند تصمیم‌گیری و حل‌مسئله، به ارتقای سطح آگاهی و توانمندی‌های مغزی خود می‌پردازند.  دوره اول آموزش آنلاین باشگاه مغز - آموزش شیوه‌های فعال‌سازی توانمندی‌های مغزی ویژه علاقمندان حوزه‌ی آموزش و علوم شناختی بر مبنای کریکولم آموزشی "باشگاه مغز؛ کنترل و مدیریت" و با تأکید بر پایه‌های عصبی شناختی با تدریس: دکتر حامد اختیاری و دکتر تارا رضاپور
دوره باشگاه مغز، آموزش شیوه های فعال سازی توانمندی های مغزی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حامد اختیاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره باشگاه مغز، آموزش شیوه های فعال سازی توانمندی های مغزی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

بقول دکتر، عالی عالی عالی.

فاطمه

بی نظیره این دوره. تدریس عالی و مباحث سطح بالا هست... خیلی راضی هستم از وقتی که گذاشتم.

علي

دوستان اگر کسي ميدونه هنوزم اين دوره ها برگزار ميشه يا نه لطفا پيام بزاره خيلي دوست دارم توي دوره انلاين ايشون شرکت کنم

زینب

تمام دوره هایی که مدرسشون دکتر اختیاری هستند عالیه. محاله چیزی بهتون اضافه نشه و ارزش وقتی که گذاشتید رو نداشته باشه.

محسن

دوره خوبی بود اما حتما نیاز هست که کتاب باشگاه مغز قبل شروع دوره تهیه بشود تکه کلان "عالی عالی" هم خیلی استفاده میشد اما نکات اموزنده زیادی داشت

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی