اطلاعات دوره
آموزش زبان ترکی استانبولی سطح A1.2
مسیر آموزشی

آموزش زبان ترکی استانبولی سطح A1.2

679,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 679,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

افزایش هزینه ادامه تحصیل در دانشگاه‌های اروپا و آمریکا، بسیاری از داوطلبان تحصیل در مقاطع بالاتر و افراد متقاضی مهاجرت را  مایوس ساخته است. با وجود این، کشور ترکیه و دانشگاه‌های معتبر آن یکی از مقاصد جدید مشتاقان است. به منظور تحصیل در دانشگاه‌های این کشور، باید از سد آزمون‌های یوس (Yös) و تومر (Tömer) عبور کنید تا مجوز ورود به دانشگاه‌های با کیفیت این کشور را داشته باشید. کتاب İstanbul اصلی‌ترین منبع توصیه شده توسط بهترین اساتید دانشگاه‌های این کشور و مورد استفاده اکثر داوطلبان است که در سه سطح مختلف داوطلبان را برای این آزمون‌ها‌ آماده می‌سازد. در دوره آنلاین آموزش زبان ترکی استانبولی مقدماتی (Turkish: Level a1.2) در مکتب‌پلاس تمامی شرایط مهیا شده تا یادگيری تركی استانبولی تا سر حد امکان تسهیل و لذت‌بخش شود. بهره‌گيری از كتاب İstanbul از جديدترين منابع آموزشی كه هم اكنون در دانشگاه‌های تركيه برای آموزش به زبان‌آموزان خارجی تدريس می‌شود، تجربه بالای استاد دوره در تدريس اين كتاب و اضافه كردن مطالب مفيدی كه حاصل تجربه ايشان و تعامل پيوسته با اساتيد دانشگاه‌های تركيه است و در هيچ يك از منابع فعلی موجود، آن هم با اين دقت و نكته‌بينی نيامده، با خرید دوره آموزش زبان ترکی استانبولی مکتب خونه دسترسی همیشگی به ویدیوها، وجود فایل‌های درسنامه و تمرین، کوئیز، پروژه و امکاناتی مانند تالار گفتگو برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و پرسیدن سوالات و مشکلات از استاد راهنما، دوره زبان ترکی استانبولی را تبدیل به یک محتوای آموزشی ایده‌آل برای متقاضیان آن می‌کند. این دوره با رویکردی همه جانبه تمامی مشکلات حاصل از کلاس‌های حضوری را برطرف کرده و شما را در امر یادگیری همراهی می‌کند.
دوره آموزش زبان ترکی استانبولی سطح A1.2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط فاطمه عصری پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 679,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان ترکی استانبولی سطح A1.2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان ترکی سراسر اینترنت را در صفحه زبان ترکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

جواد

سلام . ممنون از دوره بسیار خوب. اگر اسلایدهای دوره A1.2 رو هم مشابه A1.1 بزارید, خیلی عالی میشه

معصومه

من از الان دارم غصه میخورم که وقتی سطح آ رو تموم کردم برای سطح ب و س چیکار کنم؟ واقعا فکر میکنم به جز خانم عصری پور کسی نیست که بتونه اینقدر دلسوزانه و همراه با دانش عمیق این زبان رو درس بده. کاش شرایطی رو فراهم کنید تا ایشون دو سطح بعدی رو هم تدریس کنند.

صفورا

تدریس خانم عصری پور واقعا عالیه. واقعا لذت میبرم از گذروندن این دوره باکیفیت و واقعا به هرکسی که میخواد این زبان یاد بگیره پیشنهاد میکنم. فقط کاش با توجه به شرایط بد اینترنت امکان دانلود فیلمها بود چون همیشه نمیشه آنلاین درسهارو دید.

لیلا

آموزشی بسیار روان و کاربردی را ارائه میدید. جا داره از استاد گرامی خانم عصری پور که با حوصله و مهربانانه آموزش را ارائه می دهند سپاسگزاری کنم .

مهسا

استاد خانم عصری پور فوق العاده هستن،بی نظیر،دلسوز مهربان،خیلی وقت میذارن برای پروژه هایی که میفرستیم، عاجزانه تقاضا دارم سطح Bرو هم با ایشون برامون برگزار کنید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی