اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رده بندی خاک – رده بندی خاک آمریکایی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش رده بندی خاک – رده بندی خاک آمریکایی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:لیلا صدوقی0
  • زمان:11 ساعت و 25 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

خاک‌شناس‌ها برای بررسی راحت‌تر بعد از بررسی ویژگی‌های خاک‌ها در منطقه مورد مطالعه خود، خاک‌ها را بر اساس یک سامانه رده‌بندی استاندارد، طبقه‌بندی می‌کنند که هدف از رده‌بندی، سهولت دستیابی به اطلاعات خاک و نظم بخشیدن به دانش مرتبط با آن و ایجاد یک زبان مشترک علمی بین خاک‌شناسان به منظور استفاده از نتایج تحقیقاتی جهانی مشابه و نحوه استفاده از این سیستم‌ها در جهت مدیریت خاک است. در این آموزش با افق‌های سطحی، زیرسطحی، ویژگی‌های مشخصه خاک، رژیم‌های رطوبتی و حرارتی خاک و سپس خصوصیات مورد نیاز برای هر رده خاک از سطح زیر رده تا گروه بزرگ خاک‌ها در سیستم رده‌بندی آمریکایی آشنا می‌شویم.
دوره آموزش رده بندی خاک – رده بندی خاک آمریکایی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط لیلا صدوقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رده بندی خاک – رده بندی خاک آمریکایی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی