اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت ایمنی فرآیند (PSM)
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت ایمنی فرآیند (PSM)

867,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 867,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره‌ مدیریت ایمنی فرآیند (PSM) بر اساس الگوی CCPS مکتب‌پلاس، در قالب قرارداد همکاری با دانشگاه صنعتی شریف و با بهره‌گیری از دانش و تجربه دکتر بهمن عبدالحمیدزاده، برگزار می‌شود. در حال حاضر میزان اشتیاق در صنعت کشور به پیاده‌سازی این مدل همسنگ میزان اطلاعات و آشنایی با جزئیات آن نیست. لذا این عدم آشنایی، بعضا مانع استقرار صحیح بندهای این مدل مدیریتی می‌شود. در این دوره‌ی آموزشی با بهره‌گیری از امکانات آموزش آنلاین، سعی شده است جایگاه، پیشینه و حیطه‌ی کاریرد مدل CCPS برای استقرار PSM تشریح شود. در فصول این مجموعه آموزشی به شرح و تفسیر بندهای 20 گانه این مدل پرداخته شده و همچنین در انتها، مراحل استقرار به صورت گام به گام شرح داده شده است.
دوره آموزش مدیریت ایمنی فرآیند (PSM) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط داود رشتچیان، بهمن عبدالحمیدزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 867,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت ایمنی فرآیند (PSM) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کامیار

بسیار دوره ارزشمند و با کیفیتی است. از اساتید گرامی و دست اندرکاران تهیه این مجموعه کمال تشکر و قدردانی را دارم.

پیمان

با عرض سلام و احترام و خسته نباشید خدمت همه عزیزان تیم مکتب خونه که این دوره ها را برگزار میکنند و تشکر و سپاس فراوان از جناب آقای دکتر عبدالحمید زاده بابت تدریس عالی و روان ایشان

اسماعیل

جناب دکتر ، از شما بخاطر برگزاری چنین دوره هایی کمال تشکر را دارم. تلمذ در حضور شما باعث افتخار و مباهات است . امیدوارم شاهد برگزاری از این دست دوره های کاربردی با تدریس شیوای شما باشیم. آرزوی سلامتی و تندرستی و موفقیت در تمام مراحل حرفه ای و شخصی را برای شما استاد توانمند دارم.

مهرداد

با سلام و احترام خسته نباشد عرض میکنم به تیم مکتب خونه و همچنین دکتر عبدالحمید زاده. با توضیحات واضح,جامع و کامل دکترعبدالحمید زاده ,پیاده سازی PSM در محیط های صنعتی راحت تر می شود.به امید برگزاری دوره های همانند hazop با تشکر مهرداد

ساسان

با سلام و خسته نباشید خدمت تیم مکتب خونه،از استاد عبدالحمیدزاده آموزش تو زمینه های ریسک و ارزیابی ریسک و نیز استفاده کنید،با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی