اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول ویزیتوری – از جمع آوری داده ها تا افزایش فروش
مسیر آموزشی

آموزش اصول ویزیتوری – از جمع آوری داده ها تا افزایش فروش

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:نیما سوری0
  • زمان:1 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ویزیتور یا نماینده فروش، شخصی است که با تخصص در محصولات یا خدمات مشخص، تلاش می‌کند تا محصولات یا خدمات خود را به مشتریان معرفی کند؛ نیازها و مشکلات آن‌ها را تشخیص دهد و راهکارهایی را برای حل این مسائل ارائه دهد. فعالیت‌های حرفه‌ای ویزیتوری برای توسعه کسب‌وکار و افزایش فروش بسیار اهمیت دارد، زیرا امکان ایجاد ارتباط شخصی و تعامل مستقیم با مشتریان، انتقال اطلاعات دقیق‌تر و ایجاد تجربه بهتری را برای مشتریان فراهم می‌کند که به افزایش اعتماد و وفاداری مشتریان منجر می‌شود. در این آموزش ابتدا سعی می‌کنیم تا به بررسی دقیق دیدگاه خود نسبت به ویزیتوری پرداخته و طرز فکر خود را به سمت افزایش فروش سوق دهیم. در ادامه، به بررسی روش‌هایی برای جمع‌آوری راحت‌تر داده‌ها پرداخته و سپس به سراغ اصلی‌ترین بخش این فرادرس، یعنی راه‌وروش درست برای فروش، می‌پردازیم.  
دوره آموزش اصول ویزیتوری – از جمع آوری داده ها تا افزایش فروش دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نیما سوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول ویزیتوری – از جمع آوری داده ها تا افزایش فروش را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی