اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آخر بازی پیاده شطرنج – تکنیک ها و نکات (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آخر بازی پیاده شطرنج – تکنیک ها و نکات (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مهدی قدسیان0
  • زمان:50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بازی شطرنج علاوه بر جنبه سرگرمی، می‌تواند منجر به تقویت تمرکز، حافظه و تفکر استراتژیک شود. شطرنج، یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های فکری و استراتژیک است که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. با توجه به اینکه پیاده‌ها در شطرنج، می‌توانند نقش مهمی در انتهای بازی ایفا کنند، آخر بازی پیاده‌ای یکی از مهم‌ترین مباحث شطرنج است که یک شطرنج باز برای پیشرفت در این رشته حتما باید قوانین آن را بلد باشد. آگاهی بر قواعد آخر بازی پیاده‌ای، این امکان را می‌دهد که مراحل شروع و وسط بازی با اطمینان بپیماییم و در فرصت‌های مناسب، وضع مطلوب آخر بازی را پدید آوریم و بازی را به سود خود پایان دهیم و یا برعکس از گام نهادن به وضعیت‌های نامساعد دوری کنیم. در این آموزش یاد می‌گیریم که چگونه زمانی که فقط یک پیاده داریم، آن را به درستی تا وزارت برسانیم. برعکس تصور نوآموزان که فکر می‌کنند داشتن یک پیاده اضافه به معنای برد است، وزیر کردن پیاده همیشه کار راحتی نیست و باید قوانین و قواعد این نوع آخر بازی‌ها را بلد باشیم. ما در این آموزش با تکنیک‌ها و ابزارهایی که در این نوع آخر بازی‌ها استفاده می‌شود، آشنا خواهیم شد.
دوره آموزش آخر بازی پیاده شطرنج – تکنیک ها و نکات (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی قدسیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آخر بازی پیاده شطرنج – تکنیک ها و نکات (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی