اطلاعات دوره
شناخت الگو
مسیر آموزشی

شناخت الگو

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تشخیص الگو (pattern recognition) شاخه ای از مبحث یادگیری ماشین (machine learning) می باشد که تمرکز آن بر روی شناخت الگو ها و نظم داده‌ها است. روش‌های تشخیص الگو، الگوهای مورد نظر را از یک مجموعه داده‌ها با استفاده از دانش قبلی در مورد الگوها یا اطلاعات آماری داده‌ها، جداسازی می‌کند. تشخیص الگوها کاربردهای زیادی در تشخیص صدا، تشخیص چهره، تشخیص امضا و غیره دارد.
دوره شناخت الگو دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 36 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط بابک نجار اعرابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره شناخت الگو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سیدحسین

سلام دوره بسیار عالی بود ممنون دکتر اعرابی یک درس دیگه هم دارند امکانش هست فیلم های اون دوره هم بگذارید دوره تخمین و شناسایی سیستم بسیار استاد خوبی هستند روان و قابل فهم توضیح می دهند از مکتب خونه هم ممنونیم خیلی زیاد

مهدی

واقعا عالی بود کیف کردم

میلاد

من چند تا دوره یادگیری دیدم این بهترینش بود

کاربر مکتب‌خونه

سلام اگه جزوه ایشون رو هم میزاشتید خیلی عالی میشد تا سرعت مطالعه حداکثر بشه و از دانش زیاد ایشون بیشترین استفاده رو داشته باشیم... باتشکر

مهرداد

بهترین استاد هستن تو ایران در زمینه لرنینگ بدون شک

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی